העסקן והמגיד שיעור התמוטט במניין בחצר ביתו

הבוקר הלך לעולמו בפתע פתאום הרב החסיד ר' אליהו יצחק ליבוביץ ז"ל מג"ש דף היומי בביהמ"ד הגדול של ויז'ניץ עשרות בשנים מי ששימש כחבר הוועדה העליונה של החסידות ומקים סמינר ויז'ניץ לבנות

משה ויסברג | ברוך דיין האמת 11.1.2021 | 09:48

ר' אליהו יצחק ליבוביץ ז"ל צילום: באדיבות המצלם

אבל כבד ירד על חצר הקודש ויז'ניץ עם פטירתו הבוקר בפתע פתאום של העסקן הנכבד הרה"ח ר' אליהו יצחק ליבוביץ ז"ל לבית עולמו בפתע פתאום לפני תפילת שחרית בחצר ביתו במניין שהתקיים שם עקב פרוץ הנגיף.

ל'כל רגע' נודע כי הבוקר ירד עם הטלית והתפילין למניין בחצר ביתו ברחוב נחמיה בבני ברק שם התמוטט לפתע, כוחות הצלה ביצעו בו פעולות החייאה ממושכות אך למגינת לב השיב את נשמתו ליוצרה.

המנוח ז"ל היה מהיושבים ראשונה במלכות בית ויז'ניץ והיה ראש המדברים בכל מקום בהיותו מעיין שופע חסידות ותורה, כן היה מג"ש ומרביץ תורה זה כחמישים שנה בדף היומי בביהמ"ד הגדול בשיכון בעת שיעורי תורה ברבים מידי יום ביומו.

המנוח ז"ל היה חבר בוועדה העליונה דחסידי ויז'ניץ והיה זכור לטוב בעת פעילתו הנמרצת בהצלת בית ויז'ניץ בערב יום כיפור תשס"ב כאשר זכה ונקרא אז אל ביתו של האדמו"ר בעל ה'ישועות משה' זי"ע יחד עם משלחת נכבדה מחסידי ויז'ניץ. כמו כן היה ממקימי הסמינר החסידי של ויז'ניץ אשר היה ציפור נפשם של אדמו"רי בית ויז'ניץ למען יהא מוסד חינוך לבנות בשפת היידיש.

היה ממקורבי האדמו"ר מויז'ניץ שליט"א אשר זכה לחביבות יתירה מאיתו כל השנים

זכה המנוח ז"ל בחייו להוציא הרבה דברים לטוב, לפני שנים אחדות נפל למשכב והיה במצב קשה אז כבר עמדו מנין סביב מיטתו, בחסדי ה' יצא מגיא צלמוות וזכה להיות עוד כמה שנים בארצות החיים, וכאמור הבוקר התמוטט פתאום עם נרתיק הטלית והתפילין בידיו, והחזיר נשמתו ליוצרו בגיל 73 בלבד.

זכה והותיר משפחה ודורות יראים ושלמים ההולכים בדרך אבות, בנו הגדול הוא הרה"ח ר' יחיאל מיכל ליבוביץ שיחי' מגדולי עסקני בית ויזניץ וממקימי ביהמ"ד ישועות משה ברחוב יעל בבני ברק.

הלווייתו בשעות הקרובות מביהמ"ד הגדול בקרית ויז'ניץ לבית החיים ויז'ניץ שם ייטמן.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים. 

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום