תיעוד: כך הפך פינוי ה'חיידר' לתגרה אלימה

שעות לאחר שפרסמנו כי שוטרים פשטו על ת"ת במודיעין עילית שאותר פתוח למרות הסגר המלא והמהודק, מפרסמת המשטרה את התיעוד ממצלמות הגוף שלהם. חמישה מהמתקהלים נעצרו • צפו 

אבי גדלוביץ' | חרדים 10.1.2021 | 20:20

כאיפת משטרה במודיעין עילית צילום: דוברות המשטרה

הבוקר (ראשון), כפי שדווח ב'כל רגע', הגיעו כוחות שיטור לפזר ילדים בתלמוד תורה של 'הפלג הירושלמי' שפעל במודיעין עילית. במהלך האירוע התפתחו במקום עימותים קשים וחמישה בני אדם נעצרו. כעת, מפרסמת המשטרה את תיעוד מצלמות הגוף של השוטרים, בו נראים חלק מהמתקהלים קוראים קריאות גנאי לעבר כוחות המשטרה.

 

"אנו רואים בחומרה את התנהלותם אשר באופן בוטה הפרו את תקנות הקורונה ומגבלות ההתקהלות ובחרו להתעמת עם השוטרים שביצעו את תפקידם באכיפת התקנות למען בריאות הציבור", מסרה המשטרה.

כאמור, המשטרה עצרה חמישה בני אדם במהלך הפשיטה על התלמוד תורה במודיעין עילית. במקביל, עימותים נרשמו בין מתפללים לשוטרים ברחוב דרכי איש בביתר עילית, במהלך ניסיון לפזר תפילה שהתקיימה במקום.

מהמשטרה נמסר כי "בעקבות דיווח שהתקבל על תלמידים השוהים בתלמוד תורה בעיר מודיעין עילית, הוזעקו למקום כוחות משטרה שהבחינו בעשרות תלמידים".

על פי המשטרה, בעת שהשוטרים ניסו לאתר את מנהל התלמוד תצורה בניסיון להורות לו לפזר את התלמידים, הגיעו כמה עשרות בני אדם שהחלו להתעמת עם כוחות המשטרה.

במקביל, צוות תקשורת שנכח במקום הותקף, וכאשר השוטרים פעלו לחלצו, החלו המתקהלים לחסום את הכביש, גרמו נזק לאוטובוסים שחלפו ולכלי רכב משטרתיים ואף חסמו את דרכם.

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום