חולדאי פיטר את סגניתו שהגיבה: "אני גאה; הוא חושש"

רון חולדאי ראש עיריית ת"א-יפו ומי שרק בימים האחרונים הצהיר על כוונתו להצטרף למרוץ לכנסת בבחירות הקרובות, פיטר את סגניתו ציפי ברנד בנימוק כי "העדיפה לצאת בצעדים פופוליסטיים על פני מהלכים שקולים" | ברנד בתגובה: "חולדאי עסוק בחלטורה ופוליטיקה"

קובי ברקת | חדשות בארץ 7.1.2021 | 08:52

רון חולדאי צילום: פלאש 90

ראש עיריית ת"א-יפו וראש מפלגת הישראלים, רון חולדאי, הודיע לסגניתו, ציפי ברנד, שהוא שולל את סמכויותיה ולמעשה פיטר אותה בגלל שהיא "העדיפה לצאת בצעדים פופוליסטיים על פני מהלכים שקולים", כדבריו. ברנד בתגובה: "חולדאי מתעסק בתל אביב כחלטורה וסידור עבודה".

בפוסט שפרסמה בפייסבוק כתבה ברנד כי "חולדאי טייס מדופלם שם את עיריית תל אביב על טייס אוטומטי והלך. בדרך החוצה הוא פיטר אותי מתפקידי, במכתב לא צפוי במייל, מוודא שהקוקפיט יישאר ריק ושאף אחד לא יתגעגע".

לדבריה, "אני גאה להיות מפוטרת בגלל שעמדתי על עקרונותיי ונלחמתי עבורכם. במהלך תקופת המשבר האחרון, נאבקתי בכדי להביא חיסונים לעובדי הוראה לגיל הרך ולשמור על גני הילדים פתוחים. במשך חודשים ארוכים ביקשתי ולחצתי על ראש העיר והפקידות העירונית לנהוג בחמלה כלפי התושבים, ולהימנע מגביית ארנונה ואגרות ממסעדות ועסקים קטנים בעיר שמדממים סגורים".

ברנד ציינה כי "עמדתי בקו הראשון עם התושבים ברחובות מול המשטרה בהגנה על העיר כמבצר של הדמוקרטיה. האיש שמתייחס כרגע לתל אביב כחלטורה זמנית לסידור עבודה, ועסוק בפוליטיקה הארצית כנראה חושש ממי שמשקיעה את כל זמנה ברווחת התושבים ושהטלפון שלה פתוח. בחצי שנה האחרונה ראש העיר אינו עסוק במשבר שהעיר מצויה בו, הפקידות השתלטה על העיר, הגנים לא עובדים בימי שישי, העירייה גובה אגרות ותשלומים מעסקים שעומדים סגורים. אני מבטיחה להמשיך להילחם על העקרונות שלנו התל אביבים - ללא מורא מאף פוליטיקאי".

לסיום היא כתב ש"העיר ותושביה נמצאים בתקופה מאתגרת, הקוקפיט לא יישאר ריק ואנחנו לא ניתן לתל אביב יפו לאבד גובה.  בימים הקרובים אודיע על המשך צעדיי, לבינתיים הולכת לישון גאה בדרכי וגאה בכך שנלחמתי ועוד אלחם עבורכם".

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום