צפו בשידור חי: מעמד סיום סדר מועד בבנייני האומה

עם פטירת אמם יצאו בני משפחת הלפרין במיזם מיוחד של לימוד ש"ס משניות בשנה אחת • הערב מעמד סיום סדר מועד בבנייני האומה, בהשתתפות בעלי המנגנים זאנוויל ויינברגר חיים ישראל עמירן דביר ועוד • צפו בשידור החי החל מהשעה 8 בערב

אהרן מילר | חרדים 3.1.2021 | 19:54

סיום הש''ס בשנה צילום: באדיבות המצלם

בתום ימי השבעה על מות אימם, יצאו בניו של רפאל הלפרין ז"ל מגדולי עסקני היהדות החרדית במיזם מיוחד 'לסיים את כל שישה סדרי משנה' בתוך השנה לפטירתה. תחילת הלימוד היה בראש השנה תשפ"א וסיום הלימוד בראש השנה תשפ"ב הבעל"ט, הערב (ראשון) הם עורכים מעמד מיוחד לציון סיום סדר מועד.

בתיאור המיזם כתבו האחים לבית הלפרין: "חבר יקר, החל מראש השנה מתחילים להשקיע 15 דקות ביום וזוכים לסיים את ש"ס משניות בשנה. השקעה בטוחה, עם שכר לימוד תורה, הלימוד מתבצע דרך כרך אחד  המחולק לדף ליום".

כזכור, ימים ספורים לפני ראש השנה הלכה לעולמה האישה החשובה מר ברטינה סימונה הלפרין ע"ה לאחר שחלתה במחלה הקשה. ומכריה ספרו על היותה אשת חבר, אשת חיל, ורבת פעלים שהרבתה במעשי צדקה וחסד.

היא הותירה אחריה את בניה אנשי העסקים: יענקלה, דוד, שמוליק ומוישי הלפרין בעלי 'אופטיקה הלפרין'. חתנה הוא איש העסקים והפרסום מאיר גל מבעלי 'גל אורן', שכאמור יצאו במיזם מיוחד לזכרה.

"יש קנה עולמו בשעה אחת" הדגישו האחים במודעה, "מוזמנים להצטרף למיזם, לע"נ אימנו היקרה. ולקבל ספר חינם בלינק המצורף" מזמינים האחים את הציבור הרחב.

צפו בשידור החי:

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום