פיגוע אבנים בבנימין: רבקה טייטל נפצעה באורח קשה

באירוע זריקת אבנים בכביש חוצה בנימין, נפצעה רבקה טייטל באורח קשה | היא טופלה במקום על ידי מד"א וגורמי רפואה צבאיים - והועברה להמשך טיפול בבית החולים | שני ילדיה שהיו עמה ברכב לא נפגעו | צה"ל מבצע מצוד אחר משליכי האבנים

אבי גדלוביץ' | חרבות ברזל 3.1.2021 | 14:13

צילום: דוברות בנימין

אישה כבת 30 נפצעה היום (ראשון) באורח קשה לאחר שפלסטינים השליכו אבנים לעבר הרכב בו נסעה בכביש חוצה בנימין סמוך ליישוב נווה סוף. כוחות ההצלה הכוללים גורמי רפואה צבאיים וצוותי מד"א שהוזעקו למקום, העניקו לה טפול רפואי ופינו אותה לבית החולים כשהיא סובלת מחבלות בראשה.

פנים הרכב. צילום: דוברות בנימין

למרבה הנס, שני ילדיה של האישה שהיו עמה ברכב לא נפגעו. כוחות צה"ל מנסים לאתר את משליכי האבנים. האירוע מגיע ברקע המתיחות ברחבי יהודה ושומרון לאחר מותו של הנער אהוביה סנדק ז"ל במהלך מרדף משטרתי, לאחר שנחשד ביידוי אבנים לעבר רכבים פלסטיניים.

באתר ערוץ 7 דווח כי הפצועה בפיגוע האבנים בבנימין היא רבקה טייטל, אשתו של ג'ק טייטל שמרצה שני מאסרי עולם על רצח פלסטינים. היא נפצעה באורח קשה כאמור ופונתה לבית החולים שיבא בתל השומר.

ממד"א נמסר כי הפרטים הראשונים על האירוע התקבלו  סמוך לשעה 14:00, אז נמסר על יידוי אבנים לעבר רכב בכביש 465 סמוך לכניסה לחלמיש. "חובשים ופראמדיקים של מד"א בסיוע כוח רפואה של צה"ל מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח שיבא בתל השומר אישה כבת 40 במצב קשה עם חבלת ראש בהכרה", נמסר.

פראמדיק מד"א אורי גבריאל סיפר: "הפצועה חולצה מהרכב כשהיא בהכרה מעורפלת וסובלת מחבלה מדממת בראשה. יחד עם כוח רפואה של צה"ל הענקנו לה טיפול רפואי ראשוני שכלל חבישה ועצירת דימומים ופינינו אותה לבי"ח כשהיא בהכרה מעורפלת ומצבה יציב."

דובר צה"ל עדכן כי התקבל דיווח על אזרחית שנפצעה כתוצאה מיידוי אבנים סמוך לכפר דיר ניזאם שבמרחב החטיבה המרחבית "אפרים". על פי הודעת הצבא כוחות צה"ל נמצאים במרדף אחר החשודים.

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום