הפרשן הבכיר מסית: "החרדים שלטו במדינה כולה"

הפרשן הפוליטי של ynet הידוע בשנאתו העזה לראש הממשלה בחר אמש לתעל את זעמו וזעם קוראיו ועוקביו לעבר המגזר החרדי. "החרדים שלטו במדינה כולה. שילמנו בחיי אדם. במיליארדים. בסגרים"

אהרן מילר | תקשורת 1.1.2021 | 12:31

אטילה שומפלבי בעיר ב"ב צילום: באדיבות המצלם

אנו ניצבים בסיומו של שבוע סוער של גילויי שנאה והסתה נגד המגזר החרדי, החל בנהג המונית שבחן סוגי כיפות, עובר בחשיפה על הפרופסור שהצהיר (עד לחשיפת הדברים) בהקלטה רשמית כי המגיעים אליו מאזורים דתיים וחרדים נדרשים להביא אישור בדיקה שלילית לנגיף הקורונה, וכלה בהסתה ממוקדת מאחד מבכירי הפרשנים הפוליטיים בישראל.

אמש (חמישי), בניגוד לפרסומים בעולם אודות ההצלחה המסחררת של ישראל בכל הקשור למבצע החיסונים, כתב עיתונאי ynet אטילה שומפלבי בחשבון הטוויטר שלו כי "‏גם אם יחסנו את כל ישראל בשבוע, זה לא יסתיר עובדה אחת חד משמעית, שהשמענו כאן 1000 פעם: נתניהו נכשל. הממשלה נכשלה. מדינת ישראל בהנהגתו של נתניהו - הובסה על ידי קורונה".

שומפלבי הידוע בשנאתו העיוורת לנתניהו המשיך ותקף את שותפיו הפוליטיים: "החרדים שלטו במדינה כולה. שילמנו בחיי אדם. במיליארדים. בסגרים. ישקרו לכם, יספרו נרטיבים - אבל נתניהו מנהל כושל".

דבריו של פרשן ynet גררו זעם רב בקרב חרדים. "המגזר החרדי הוא המגזר המושמץ ביותר בתקשורת הישראלית, אנחנו רחוקים מלשלוט על המדינה כולה, נלחמים על כבשת הרש, וגם אותה בקושי מצליחים לחלץ", אומר צייצן חרדי בכיר ל'כל רגע'.

"איך כתבת בכותרת העמוד שלך ברשתות החברתיות "לא יושבים עם שקרנים" טול קורה מבין עיניך!" הוסיף החרדי.

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום