תהליכים של חצי שנה הבשילו: ש"ס צורפה לקואליציית חולדאי

בצל השמועות על פרישתו מהזירה המוניציפלית אל זו הארצית, צירף היום ראש עיריית תל אביב רון חולדאי את סיעת ש"ס לקואליציה העירונית, תוך חתימת הסכם נרחב והישגים גדולים לחיזוק היהדות בעיר הלבנה

אהרן מילר | חדשות בארץ 24.12.2020 | 14:23

רון חולדאי בחתימת ההסכם עם נציגי ש"ס צילום: אורלי וייסלברג לשכת ראש העירייה
שנתיים עברו מאז שנערכו הבחירות בתל אביב וסיעת ש"ס בעיר התייבשה על ספסלי האופוזיציה, הבוקר (חמישי) בצל השמועות על מעבר לזירה הארצית, צרף חולדאי את סיעת ש"ס לקואליציה העירונית.
 
נציגי ש"ס בעיר הלבנה הכחישו בשיחה עם כתבינו כי אין קשר לפוליטיקה הארצית. "מדובר במימוש תהליכים שהלכו והתפתחו במהלך חצי השנה החדשה, עד להבשלה מלאה הבוקר עם חתימת ההסכם", ציינו.
 
בהסכם עמדו נציגי ש"ס על שלל נושאים הקשורים לחיזוק היהדות בעיר הלבנה, ובהם חיזוק השבת מעמד בתי הכנסת והתרבות התורנית, כמו גם מינוי רב עיר בהקדם.
 
כמו כן, תוקם ועדה מיוחדת לענייני דת, נציג ש"ס משה חיים יעמוד בראשה, והראשון ברשימת ש"ס בעיר אלחנן זבולון ימונה לסגן בשכר.
 
נציג ש"ס בעיריית תל אביב הסגן המיועד אלחנן זבולון אמר עם חתימת ההסכם: "מתחילת הקדנציה בחרנו שלא להיכנס לקואליציה על פי הוראת הנהגת התנועה ומועצת חכמי התורה ולמרות זאת שמרנו על החשוב לנו ואף הוצאנו את תכנית 'עושה פלא' במוסדות החינוך של רשת מעיין החינוך התורני בני יוסף. לאחר שנתיים מיום הקמת הקואליציה העירונית ומשא ומתן ממשוך של חצי שנה אני שמח על ההזדמנות בה ניכנס לקואליציה של ראש העירייה מר רון חולדאי יחד עם חברי משה חיים שיכהן כיו"ר ועדה למבני הדת בעיר אין לי ספק ביכולותיו ובע"ה עוד נוכל להרבות יהדות בעיר תל אביב יפו".

עוד הוסיף "כמובן שאודה להנהלת התנועה בראשות יו"ר התנועה הרב אריה דרעי על המעורבות הליווי וההכוונה וליו"ר התנועה בעיר הרב נתן אלנתן".

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום