נתניהו למשלחת: "מבקש למסור דרככם את ברכתי למלך מרוקו"

עם נחיתת המשלחת הישראלית במרוקו, שוחח ראש הממשלה בנימין נתניהו עם קברניטי המטוס ועם אנשי המשלחת הישראלית-אמריקנית שנחתו ברבאט, מרוקו. "אני מבקש למסור באמצעותכם את ברכתי למלך מרוקו שעושה דבר היסטורי"

ארי קלמן | מדיני 22.12.2020 | 18:27

ראש הממשלה נתניהו צילום: Marc Israel Sellem/POOL

ראש הממשלה נתניהו שוחח לפני זמן קצר (שלישי) עם אנשי המשלחת המשותפת, אמריקאית-ישראלית, שנחתו היום ברבאט שבמרוקו במטיסה המסחרית הישירה הראשונה בין המדינות.

 

"מרחבא ביקום, אני מתרגש מאוד לדבר איתכם" אמר ראש הממשלה. "זאת טיסה היסטורית, פריצת דרך נוספת לשלום. שלום אמיתי, עם כבוד הדדי, מתוך עוצמה, שלום תמורת שלום. אני רוצה לחדד שמדובר בארבעה הסכמי שלום תוך ארבעה חודשים", הדגיש נתניהו.

"אנחנו יוצרים עידן חדש של שלום, שגשוג ותקווה לאזור שלנו, לעמים שלנו, לעתיד שלנו", אמר נתניהו והתייחס להסכם שנרקם עם מרוקו: "אני מבקש למסור באמצעותכם את ברכתי למלך מרוקו שעושה דבר היסטורי. אנחנו משנים את עתיד שני העמים, שאמנם קשורים זה בזה בצורה נפלאה, אבל הטיסות הישירות, פתיחת המשרדים וכל מה שיבוא בהמשך מסמלים עידן של שלום מופלא. אני מברך את מלך מרוקו על החלטה שהיא כ"כ חשובה לכולנו".

שרת התחבורה והבטיחות בדרכים מירי רגב אמרה: "כמי שנמנית על עדת יוצאי מרוקו זהו יום מרגש במיוחד לעם ישראל כולו ולי באופן אישי. אני רוצה לברך את ראש הממשלה בנימין נתניהו שהביא את הסכמי השלום ההיסטוריים ולאחל לו, שימשיך עוד שנים רבות להוביל את ישראל לשלום מתוך עוצמה, עם הסכמי שלום חדשים ונוספים שיביאו לשגשוגה של ישראל וביצור ביטחונה בכל המרחב כולו".

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום