בתו של סולימאני: אובמה יצר את דעאש ואל קעידה

בתו של קאסם סולימאני שחוסל על ידי ארה"ב בתחילת השנה, העניקה ריאיון לתקשורת הרוסית. לדבריה ארה"ב אחראית ליצירת קבוצות הטרור אל קעידה ודאעש | "אין שום הבדל בין ביידן לטראמפ"

יענקי פרבר | חדשות בעולם 21.12.2020 | 18:36

קאסם סולימאני צילום: פלאש 90

זיינאב סולימאני, בתו של מפקד כוח קודס, קאסם סולימאני, שחוסל בידי ארה"ב בינואר השנה, אמרה בראיון לאחרונה כי אביה היה היחיד שעמד כנגד קבוצות הטרור של אל-קאעידה ודאעש. בדבריה היא אשימה את הנשיא לשעבר אובמה ביצירת ארגוני הטרור הללו.

"אל קעידה ודאעש הן קבוצות טרור שאמריקה יצרה ויש לנו הוכחות רבות לכך", אמרה בראיון ששודר בטלוויזיה ברוסיה. "אבי היה האדם היחיד שעמד נגד קבוצות הטרור הללו".

לדברי זיינאב, "ארה"ב גרמה לקבוצות הטרור הללו לפתוח במלחמה במזרח התיכון והם משתמשים בה בכדי לפגוע באנשים ולקחת את בתיהם, את עבודתם, את כספם ואת מדינותיהם. כמובן, הם לא שמחים שאבי עמד נגד זה והרס אותם בכל מקום". זיינאב טענה כי אביה "היה מושיע. הוא הציל אנשים, לא רק את המדינה שלו. הוא עשה זאת עבור כל המדינות; הוא עשה זאת למען אנשים".

"אין שום הבדל בין ביידן לטראמפ", טענה זיינאב. "הם אותו דבר והם מקפידים על אותה מדיניות. ביידן הסכים עם אובמה כאשר הם יצרו את דאעש. מה ההבדל בין טראמפ לביידן? מה ישתנה?" תהתה בתו של קאסם סולימאני.

עוד אמרה בתו של אדריכל הטרור שחוסל כי "טראמפ הוא מפלצת, אבא שלי לא מפלצת, אבא שלי הציל מלא אנשים, הוא מושיע, כל מקום שהם (האמריקאים) הגיעו, הם הרסו אותו, לאבא שלי יש צבא שייקח נקמה מטראמפ, האמריקאים חשבו שאחרי החיסול הכול יסתיים מבחינתם, אבל אלפים ממתינים לנקום".

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום