אמש בחתונה: השוטרים עכבו את החתן; הכלה היתומה פרצה בבכי

חתונה שנערכה אמש בשטח פתוח ובהשתתפות מספר מועט של אנשים בקפסולות, כפי ההנחיות, הופסקה בברוטליות ע"י המשטרה שאף עכבה את החתן עד לסוף האירוע | אחד האורחים סיפר ל'בחדרי': "בקושי רבע שעה אחרי החופה, האירוע כבר נגמר. חיכו לרכבים בחוץ וחילקו קנסות"

קובי ברקת | חדשות בארץ 10.12.2020 | 07:31

אילוסטרציה צילום: דוברות המשטרה

שוטרי משטרת ישראל פרצו אמש (רביעי) לחתונה חרדית שהתקיימה בשטח פתוח סמוך ליישוב מזכרת בתיה, פזרו את המשתתפים ועכבו את החתן. הכלה היתומה פרצה בבכי. רק לאחר כשעה וחצי שוחרר החתן אך החתונה כבר הסתיימה.

אמש נערכה חתונה בשטח פתוח סמוך ליישוב מזכרת בתיה. מספר דקות לאחר החופה פרצו למקום שוטרים וביקשו מכולם לעזוב. הם עכבו את החתן בניידת למשך כשעה וחצי לקול בכיותיה של הכלה - יתומה מאב, ורק לאחר שהאורחים התפזרו הם שחררו אותו.

אחד מהאורחים סיפר ל'כל רגע' כי "בערך רבע שעה אחרי החופה הגיעו למקום שוטרים ולקחו את החתן לניידת". לדבריו, "היו שם מעט אנשים בקפסולות וזה היה בשטח פתוח אבל זה לא מנע מהם לבקש מכולם לעזוב. ניסינו להסביר להם שרק עכשיו התחיל האירוע אבל זה לא עזר".

הוא הוסיף וסיפר כי "האירוע פשוט נגמר מספר דקות לאחר שהתחיל. גם אחרי שהלכנו השוטרים חיכו לרכבים בחוץ ונתנו לכולם קנס של 500 ש"ח על הפרת התקנות".

כאמור, רק לאחר כשעה וחצי החתן שוחרר והאורחים הלכו הביתה מבלי להמשיך את האירוע.

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום