גנץ מגלגל את האחריות בעיכוב חוק הגיוס על נתניהו

בסיום הצהרתו לתקשורת הערב, נשאל השר בני גנץ מדוע חוק הגיוס מעוכב. בתשובתו בחר השר לגלגל את האשמה על העומד בראשות הממשלה, "עמלתי על חוק הגיוס. כל זה פשוט תקוע כי אין יכולת לעבוד". כך לטענתו

ארי קלמן | פוליטי 1.12.2020 | 22:50

בני גנץ צילום: אלעד מלכה

מול הזעם החרדי בעקבות אי חקיקת חוק הגיוס, ולאחר שאמש הודיע יו"ר ש"ס השר אריה דרעי כי במקרה של פשרה הם ידרשו שחוק הגיוס ייכלל בה, הערב (שלישי) מגלגל שר הביטחון בני גנץ את האחריות על ראש הממשלה בנימין נתניהו.

במענה לשאלת הכתב הפוליטי של 'קול ברמה', ישכר זלמנוביץ', אמר הערב שר הביטחון בני גנץ בסיום הצהרתו לתקשורת: "אני מאד מכבד את הציבור החרדי במדינת ישראל, ובכלל זה גם את נציגיו הפוליטיים בכנסת. הם חתומים על ההסכם הזה ויש להם ערבות לעצם קיומו".

 

גנץ הבהיר בנושא חוק הגיוס, "אני אמשיך לפעול למען החברה החרדית בכל מישורי העשייה שאני רק יכול בדיוק כפי שאני עושה בקורונה, בדיוק כמו שעמלתי על חוק הגיוס. וכל זה פשוט תקוע כי אין יכולת לעבוד", כשהוא בעצם מאשים את נתניהו.

בהצהרה שמסר הערב בפני עיתונאים, הכריז גנץ כי מפלגתו תצביע מחר בעד פיזור הכנסת. ולא רק, הוא תקף באופן אישי את ראש הממשלה בנימין נתניהו, מנה את סדרת ההבטחות שהפר, כינה אותו "מפר הבטחות סדרתי" ואיים, "אם אכן יכפה עלינו נתניהו בחירות, אאבק, שנביא בעקבותיהן, ממשלה רחבה, ממשלה עם אחדות אמיתית, שכה נדרשת בעת הזו. תהיה זו ממשלה מתפקדת, שבה לך, נתניהו, לא יהיה חלק".

 

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום