האם בנט ידחוק את שקד לטובת הכוכבת החדשה

נפתלי בנט מנסה לשמר את כוחו בסקרים ומנסה לצרף אליו כוחות חדשים ופופולריים. על פי דיווח בשעות האחרונות, בנט הציע לח"כ שאשא ביטון שהפכה ללא רצויה בליכוד ואף הבטיח לה את המקום השני השמור לאיילת שקד מאז ומתמיד | הוא מכחיש פומבית, אבל בפוליטיקה הכל אפשרי

קובי עוזיאלי | פוליטי 1.12.2020 | 19:29

נפתלי בנט צילום: תומר נויברג, פלאש 90

האם בנט מתכוון לדחוק את שותפתו הפוליטית איילת שקד ולהחליש את כוחה במפלגה? יו"ר 'ימינה' ח"כ נפתלי בנט הציע ליו"ר ועדת הקורונה בכנסת, ח"כ יפעת שאשא ביטון, הנמצאת כיום כסיעת 'כולנו' ברשימת 'הליכוד', להשתלב במקום השני ברשימתו בבחירות הבאות, כך דיווחה טל שלו ב'וואלה!NEWS'.

"מקורות פוליטיים המעורים בפרטים", כך על פי ההגדרה ב'וואלה', דיווחו כי במסגרת מגעים שהתקיימו לפני כמה שבועות "בנט הציע לשאשא ביטון עולם ומלואו, מה שתרצה, בתמורה לחבירה אליו", כולל מקום בכיר בצמרת והבטחה למינוי עתידי לתיק החינוך, אליו הצהירה כי היא מכוונת.

אולם, בראיון שהעניק הערב בנט לאיילה חסון באולפן 'חדשות 13', הוא הכחיש את המיקום ואמר: אני לא בביזנס של בחירה. איילת היא מספר 2 שלי, היא תישאר מספר 2 שלי, אני לא מכיר פוליטיקאית יותר מוכשרת ממנה", אמר.

ברמיזה לדיווח ב'וואלה', הכחיש השר לשעבר בנט כי בשיחות סגורות, הבטיח לשאשא ביטון את המקום השני ברשימתו, "אף פעם לא. אבל אין בינתיים בחירות ואני לא עוסק במיקומים. יהיו בחירות והכל יהיה ברור", הבטיח.

לסיום הראיון ב'חדשות 13', הצהיר נפתלי בנט: "נצביע מחר בעד פיזור הממשלה הגרועה הזו, ממשלת הכישלון של נתניהו וגנץ".

ובנט לא נח לרגע וגם קיים היום שידור חי בדף הפייסבוק שלו, במהלכו השיב לשאלות הגולשים. כאשר נשאל, האם יישב תחת ראש הממשלה בנימין נתניהו, הוא לא השיב בצורה ברורה וחד משמעית. "מתחייב בכל רגע נתון לעשות מה שטוב למדינת ישראל. אין בחירות כרגע. מעריך שנראה התקפלויות בזמן הקרוב. כשיהיו בחירות אהיה חד בעמדותיי אבל כעת אני עסוק בהצלת חיים", כך בנט בשידור החי.

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום