הקרע מעמיק: רע"מ תצביע מחר עם הליכוד?

מנסור עבאס ממשיך לעשות כאב ראש לחברי סיעתו. על פי הדיווחים במערכת הפוליטית, ייתכן ומחר סיעת רע"מ, אחת מ-4 הסיעות המרכיבות את הרשימה הערבית המשותפת, לא תצביע יחד עם האופוזיציה ותיצמד לעמדת הליכוד

אהרן מילר | פוליטי 1.12.2020 | 14:59

מנסור עבאס צילום: פלאש 90

הדרמה במערכת הפוליטית הולכת ומתעצמת. בעוד יושב ראש כחול לבן בני גנץ עוד לא החליט אם הוא נענה להצעתו של חברו לשעבר יאיר לפיד לחבור אליו ולהצביע בעד הצעת אי האמון שתוגש מחר, מתברר כי לא כל חברי האופוזיציה הולכים להצביע יחד נגד הממשלה.

על פי הדיווח של עמית סגל היום (שלישי) בסיעת רע"מ, אחת מ-4 הסיעות המרכיבות את הרשימה הערבית המשותפת שוקלים להמשיך את הקו של היושב ראש מנסור עבאס ולהצביע מחר כמו הליכוד, נגד הפלת הממשלה.

בכך ממשיך מנסור עבאס את כאב הראש שהוא גורם לחברי סיעתו, כאשר הוא יודע כי על פי חוקת סיעת רע"מ הוא לא יכול לכהן יותר מ-3 כנסות, וזו לו הכנסת השלישית בה הוא מכהן, לכן הוא עושה כל שביכולתו להשיג תוצאות עבור קהל בוחריו, ובניגוד לעמדת שאר הסיעות המרכיבות את הרשימה הערבית המשותפת.

כבר לפני כחודש פרסם סגל כי הקולות בשטח הערבי הן לטובתו של עבאס, כאשר כפי שאמר עבאס "אנחנו לא חלק מהשמאל". לדבריו, יש להם את האינטרסים שלהם, את בעיית הפשיעה הגואה ברחוב הערבי, כשהם אומרים שבתקופתו של נתניהו הוענקו הכי הרבה תקציבים למיגור הפשיעה ברחוב הערבי".

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום