16 חולים התגלו במחלקה סיעודית בבית אבות בירושלים

לפני 5 ימים דווח למשרד הבריאות על התפרצות קורונה בבית אבות, נכון לאתמול במחלקה הסיעודית התגלו לא פחות מ-16 מקרי הדבקה בקורונה, 5 מהחולים הם אנשי צוות בית האבות, השאר הם קשישים המאושפזים במחלקה

אהרן מילר | בריאות 1.12.2020 | 14:16

אנשי מגן דוד אדום בבית אבות צילום: יונתן זינדל / פלאש 90

למרות הזהירות הגדולה, התפרצות קורונה בבית שאמור להיות הבטוח ביותר עבור האוכלוסייה שבסיכון: אמש (שני) דווח ב'כאן 11' כי בימים האחרונים התגלו במחלקה הסיעודית בבית האבות 'יקירי הגיל השלישי' בבירה, מספר רב של חולי קורונה.

על פי הדיווח, לפני 5 ימים דווח למשרד הבריאות על התפרצות הקורונה בבית האבות, כאשר נכון לאתמול במחלקה הסיעודית התגלו לא פחות מ-16 מקרי הדבקה בקורונה, 5 מהחולים הם אנשי צוות בית האבות, השאר הם קשישים המאושפזים במחלקה.

אנשי הצוות וכלל מטופלי המחלקה נכנסו לבידוד. הקשישים שנדבקו בנגיף הועברו למחלקות קורונה מיוחדות וייעודיות.

בתוך דווחו הבוקר על שיא חדש של חולים: 1,227 חולי קורונה נוספים אובחנו בישראל במהלך היממה האחרונה, בכך עלה מספר החולים מתחילת התפרצות הנגיף בארץ ל-337,373, כך עולה מנתוני משרד הבריאות שפורסמו הבוקר (שלישי). על פי הנתונים, אמש בוצעו 39,892 בדיקות לחשודים כחולי קורונה.

מספר החולים הפעילים עומד נכון להבוקר על 10,513. מספר המונשמים ממשיך להתייצב ועומד כעת על 99 חולים הזקוקים למכונת הנשמה מתוך 264 חולים במצב קשה המאושפזים בבתי החולים. מספר הנפטרים עולה אף הוא ועומד כעת על 2,865.

שיעור התוצאות החיוביות מסך הבדיקות הכולל, עומד הבוקר על 2.6%.

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום