מה מתכננת מלאניה טראמפ ביום שאחרי?

בתום ארבע שנים בבית הלבן כגברת הראשונה, שספגה לא מעט ביקורת מצד התקשורת. כולל ספר שפרסמה יועצתה לשעבר, בה הציגה לא מעט עובדות וסיפורים שליליים אודותיה, מלניה טראמפ שוקלת לפרסם ספר שיסכם את פעילותה ויציג אותה באור חיובי לאמריקנים ולעולם | בעלה תומך נלהב ברעיון

יענקי פרבר | חדשות בארץ 29.11.2020 | 10:07

pixabay

הגברת הראשונה, מלניה טראמפ, מקיימת בימים אלה דיונים באשר לכתיבת זיכרונות מהבית הלבן בגיבוי בעלה הנשיא היוצא דונלד ג'יי טראמפ.

על פי הדיווחים בארצות הברית, מלניה טראמפ, אשתו של הנשיא, שוקלת לכתוב ספר זיכרונות על תקופת שהותה בבית הלבן, ועל פי הדיווחים הנשיא מעודד אותה, זאת לאחר ש"חברתה הטובה" לשעבר, כתבה ספר שצייר אותה באור שלילי.

הגברת הראשונה עורכת פגישות בנושא עסקה לכתיבת ספר, שישפוך אור על כל ארבע שנותיה בין כותלי הבית הלבן.

עוד דווח מפי אנשים המעורים בפרטים כי מלניה "לא סיימה את תפקידה או הלכה בשקט כמו שניתן לצפות, והיא מעוניינת להרוויח כסף בכוחות עצמה".

דיירי הבית הלבן לשעבר מנצלים בדרך כלל הזדמנויות פרסום משתלמות ובתחילת החודש אמרו מקורות שונים כי לדונלד טראמפ מוצעות עסקאות עתק, כמו תכנית טלוויזיה או כתיבת ספר בשווי של כ-100 מיליון דולר.

טראמפ כך על פי הפרסום, "מעודד את אשתו לנצל את ההזדמנות להעלות את חוויותיה בספר", מסר מקורב למשפחה לתקשורת האמריקאית. המקורב אמר כי הספר החדש והנפיץ של חברתה ויועצתה הטובה לשעבר של מלניה, סטפני ווינסטון וולקוף, היה גורם בשיקוליה של הגברת הראשונה לפרסם את הצד שלה בסיפור.

"בעקבות בגידתה של סטפני ווינסטון וולקוף, הן בכתיבה והן בקלטות סודיות, הסיפור של מלניה יכול להיות שווה כסף גדול", הוסיף.

וולקוף פרסמה את זיכרונותיה על העבודה עם מלניה, כבר בספטמבר האחרון. הספר חשף כמה סיפורים מביכים על הגברת הראשונה וטענות מפורטות על יריבות מתוחה ומרה בינה לבין בתה החורגת איוונקה טראמפ. וולקוף טוענת בספר כי מלניה זממה להרחיק את הבת הראשונה מתמונות שהיא נמצאת בהן, הפרק מתואר ככותרת 'מבצע לחסום את איוונקה'.

בינתיים, זיכרונותיו של הנשיא לשעבר ברק אובמה ניפצו שיא מכירות ברגע שפורסמו החודש. הספר 'ארץ מובטחת' נמכר ביותר מ-1.7 מיליון עותקים בשבוע הראשון של המכירות ו-887,000 יחידות בארה"ב ובקנדה ביום הראשון בלבד.

גם רעייתו, הגברת הראשונה לשעבר מישל אובמה ניפצה שיאים עם ספרה שהופיעה בשנת 2018. הספר שלה הפך לספר הנמכר ביותר בארצות הברית במשך אותה השנה, ששבר שיא מכירות תוך 15 ימים בלבד מאז עלה על המדפים.

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום