ערד: גבר ירה למוות באדם שפרץ לרכבו ונעצר

גבר בשנות ה-70 לחייו התעורר באמצע הלילה וגילה כי רכבו נגנב ע"י תושב הפזורה | בניסיון לעצור את הגניבה ירה האזרח בגנב שמת לאח"מ מפצעיו 

אבי גדלוביץ' | חדשות בארץ 29.11.2020 | 09:10

אילוסטרציה צילום: unsplash

המשטרה עצרה הלילה (מוצ"ש) בערד גבר בשנות ה-70 לחייו, לאחר שירה ופצע באורח קשה בתושב הפזורה הבדואית שפרץ לרכבו. הפורץ פונה לבית החולים סורוקה בבאר שבע אך בהמשך נאלצו הרופאים לקבוע את מותו.

החשוד, מתנדב במשטרה בעצמו, נעצר לחקירה בחשד להמתה בקלות דעת. מהמשטרה נמסר כי שוטרים הגיעו למקום, זימנו צוות רפואי לטיפול בפצוע אשר נפצע באורח קשה ופתחו בתחקור האירוע, וכי החשוד בירי עוכב לחקירה.

כוחות ההצלה שהוזעקו למקום העניקו לפורץ טיפול רפואי ופינו אותו במצב קשה מאוד. פאראמדיק מד"א בוריס מירצ'בסקי שטיפל בפורץ סיפר במהלך הלילה: "כשהגענו למקום שוטרים הובילו אותנו לרכב, ראינו גבר כבן 30 מחוסר הכרה, הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים שכלל הרדמה והנשמה ופינינו אותו לבית החולים תוך המשך טיפול כשמצבו קשה מאוד."

הבוקר (ראשון) תבקש המשטרה מבית המשפט להאריך את מעצרו של החשוד בירי. אשתו, סיפרה היום לאתר ynet את שהתרחש במהלך הלילה. "שמעתי רעש והערתי את בעלי. הסתכלנו דרך החלון של הקרוואן והוא לא ראה את האוטו. הוא ישר צעק 'תעצור, תעצור', חזר לקרוואן כדי לקחת את האקדח וירה שתי יריות - אחת לכיוון הגלגל שהוא לא הצליח והירייה השנייה כבר פגעה בבחור".

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום