נדם ליבו בשטיבל: רבי וועלוול יוסקוביץ ז"ל

הרה"ח רבי אברהם זאב (וועלוול) יוסקוביץ ז"ל מפארי חסידי גור הלך לעולמו בשבת קודש לאחר שהתמוטט מדום לב בבית החסידים של גור, מכריו מספרים כי לקח קשה את פטירת חברו הטוב הבעל תפילה ר' מנחם אדלר ז"ל שנפטר ביום שישי 

משה ויסברג | ברוך דיין האמת 28.11.2020 | 22:12

נרות. אילוסטרציה צילום: pexels

ברוך דיין האמת: בשבת הלך לעולמו באופן פתאומי הרה"ח רבי אברהם זאב (וועלוול) יוסקוביץ ז"ל מחשובי וזקני חסידי גור שנפטר בשבת בבוקר מדום לב בשטיבל של חסידי גור ברחוב יהושע בבני ברק שם התמוטט והוא בן בפטירתו.

המנוח ז"ל נולד בפולין בז' חשוון תרצ"א לאביו הרה"ח רבי אריה לייבל יוסקוביץ ז"ל ולאמו מרת רבקה ע"ה.

במשך שנים התגורר בתל אביב, עד שעבר להתגורר בבני ברק והתיישב ברחוב הגר"א בעיר. בהגיעו לפרקו נישא לרעייתו, בתו של הרה"ח ר' חיים חנוך העניך שלסר ז"ל, אשר היה סמל לחסידים העושים את תורתם קבע ומלאכתם עראי.

היה חסיד וותיק והיה נחשב מפארי חסידות גור, קשר מיוחד היה לו עם גיסו הרה"ח המשפיע רבי מרדכי (מוטל) מיירנץ זצ"ל, מהחסידים המפורסמים ביותר בחסידות גור ומזקני תל אביב של מעלה. 

במשך שנים שימש ר' וועלוול כמשגיח כשרות בישיבת 'אמרי אמת' של חסידות גור בבני ברק, והיה מהדר בכשרות שרמת הכשרות תהיה יותר מהודרת מבית פרטי, רמת הכשרות של ר' וועלוול הייתה לשם דבר מספרים מכריו לכתבינו.

ביום שישי האחרון נפטר חברו הקרוב בעל התפילה מגור הרה"ח ר' מנחם יחזקאל הכהן אדלר ז"ך ומכריו אומרים כי ליבו לא עמד ששמע על פטירתו בעקבות הקשר המיוחד שהיה בין השניים.

הותיר אחריו דור ישרים מבורך, בנים ובנות חתנים ונכדים הממשיכים את דרכו. 

מסע הלוויה הערב בשעה 21:00 (מוצאי שבת קודש, פרשת ויצא) מבני ברק לבית העלמין בקרית שאול שם נטמן.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים. 

 

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום