הטיסה המסחרית הראשונה מדובאי נחתה בארץ

לראשונה נחתה בארץ טיסת הבכורה המסחרית מדובאי ועליה אזרחים ישראלים ששבו הביתה יחד עם צוותי תקשורת מקומיים | החברה תוציא 2 טיסות יומיות וכרטיסים כבר זמינים באתר החברה

יענקי פרבר | רכב ותחבורה 26.11.2020 | 12:37

מטוס החברה צילום: פליי דובאי

טיסת הנוסעים המתוכננת הראשונה מדובאי לישראל המריאה מנמל התעופה הבינלאומי של דובאי בשעה 9.40 ביום חמישי בבוקר שעון מקומי. ולאחר טיסה בת ארבע שעות 'פליי דובאי' FZ1163 נחתה בשדה התעופה בן גוריון בתל אביב בשעה 11.35 בבוקר (שעון מקומי).

אתר חדשות Khaleej Times של דובאי שלח צוות של אנשי תקשורת לטיסת הבכורה המסחרית הראשונה, יחד עם משלחת של חברת flydubai ואזרחי ישראל שטסים הביתה מדובאי. גם חברת התעופה flydubai וגם חברת Etihad הובילו בחודש האחרון משלחות ישראליות רשמיות למדינה, אך זו הפעם הראשונה שחברת התעופה של איחוד האמירויות מפעילה שירות מסחרי.

לחברת flydubai שבבעלות הרשויות של דובאי יהיו שתי טיסות יומיות לתל אביב, וכרטיסים כבר מוצעים למכירה באתר החברה.

חרדים ממתינים לטיסה ההיסטורית\\צילום: אתר khaleej times

אזרחי איחוד האמירויות הערביות ואזרחי ישראל יכולים לבקר זה אצל זה במדינה מבלי לצרוך ויזות מכיוון ששתי המדינות הסכימו על טיסות ללא ויזה.

שיתוף הפעולה בין שתי המדינות החל לאחר שאיחוד האמירויות וישראל חתמו על הסכמי אברהם ההיסטוריים ב-15 בספטמבר, עם נורמליזציה מלאה של היחסים עם ישראל. בתיווך ארה"ב, ישראל הסכימה לעצור את הסיפוח המתוכנן בגדה המערבית. איחוד האמירויות וישראל חתמו על הסכמי שותפות רבים מאז, וחברות התעופה מצפות גם לעלייה בטיסות כאשר שתי המדינות נפתחו לעסקים ולתיירות.

חברת התעופה הלאומית אבו דאבי אתיחאד וחברת התעופה אמירייט של דובאי הודיעו גם הם על שירות הנוסעים לישראל החל מינואר. חברות התעופה הישראליות ישראייר וארקיע יחלו בקרוב פעילות משלהן בדובאי ב-3 בינואר.

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום