דיל המינויים בין 'הליכוד' לגנץ עולה לאישור

למרות המחלוקות הקשות בין המפלגות, הצליחו השניים למען אינטרס משותף ליצור דיל שייטיב עם שניהם. ביום ראשון תאשר הממשלה שני מינויים שאחד מהם זוכה לביקורת ציבורית חריפה

ארי קלמן | פוליטי 20.11.2020 | 09:21

בנימין נתניהו ובני גנץ במליאה צילום: דוברות הכנסת

הממשלה תאשר ביום ראשון מספר מינויים שמתעכבים מזה תקופה ארוכה בעקבות המחלוקות בין 'הליכוד' ל'כחול לבן' ובהם: מינוי מנכ"ל משרד ראש הממשלה החליפי וחשב כללי למשרד האוצר.

בסדר יומה של הממשלה שתתכנס כרגיל מידי יום ראשון, מופיעים שני מינויים חדשים, האחד מצד 'כחול לבן' - הוד בצר, לתפקיד מנכ"ל משרד ראש הממשלה החליפי של בני גנץ, וכן מינוי נוסף מצד השר ישראל כץ מ'הליכוד' - חשב כללי למשרד האוצר, רו"ח יהלי רוטנברג.

כבר בשבוע שעבר דיווח כתב ׳חדשות 12׳ ירון אברהם על הדיל הצפוי, אלא שב'כחול לבן' מיהרו אז להכחיש ומסרו כי "לא הושגה כל פשרה בעניין המינויים והנושא כלל לא עולה בממשלה היום".

נציין כי ב'כחול לבן' עדיין מנסים לקדם מינויים נוספים, דוגמת, מנכ"ל למשרד המשפטים, פרקליט מדינה ועוד. רק בשבוע שעבר כאשר בש"ס ביקשו להשאיר את יצחק כהן בתפקיד שר, התנו 'כחול לבן' את תמיכתם במינוי מנכ"ל למשרד המשפטים בו יושב השר הדומיננטי במפלגה - אבי ניסנקורן.

יצוין עוד כי מינויו של הוד בצר למנכ"ל משרד ראש הממשלה החליפי זוכה לביקורת רבה, שכן מדובר לכאורה במשרד ריק מתוכן.

אחד המבקרים הינו העיתונאי ירון אברהם שכאמור חשף בשבוע שעבר את דבר הדיל. "כחול לבן הבטיחו פוליטיקה אחרת - במקום זאת הביאו גם הם פוליטיקה של שקרים. שלא נדבר על חוסר החוכמה שבהכחשה, שהרי מינוי בסוף מתגלה. חובבנות ואובדן אמינות. ובשביל מה? בשביל כיסא להוד בצר במשרד שעוד רגע לא יהיה קיים". תקף אברהם.

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום