מרכז חדש לזכרו של השליח שהלך לעולמו מנגיף הקורונה

במאמץ של שלוחי חב"ד בגרמניה, נחנך השבוע מרכז חב"ד חדש בעיר הנובר לזכרו של השליח הצעיר והבלתי נשכח לעיר, הרב בנימין וולף ע"ה, שהלך לעולמו

יענקי פרבר | חדשות בעולם 19.11.2020 | 15:39

המרכז שנחנך בהנובר צילום: באדיבות המצלם

השבוע, במעמד ה'בנקעט', הצדעה לשלוחי הרבי בכל רחבי העולם, הוכרז על מרכז חב"ד בהנובר לזכרו של השליח הצעיר והבלתי נשכח לעיר, הרב בנימין וולף ע"ה, שהלך לעולמו בשנה שעברה.

יו"ר ועד כינוס השלוחים העולמי, הרב משה קוטלרסקי, הכריז במעמד השיא של הכינוס, על רכישת בניין מיוחד בעיר הנובר שבגרמניה, שיוקדש לפעילות בית חב"ד בעיר.

הבניין ייקרא 'בית בנימין' על שמו של הרב וולף, שלאורך שנות שליחותו בנה במו ידיו את החיים היהודיים בעיר, יחד עם רעייתו תבדלחט"א.

הבניין נרכש אחרי מאמצים שארכו חודשים ארוכים, בסיוע של שלוחי הרבי בגרמניה. בטקס החתימה, השתתפו לצד השליחה הגב' שטערנא וולף ובני המשפחה, שלוחים וידידים, ובהם רבה של ברלין ושליח הרבי, הרב יהודה טייכטל, שהיה מעורב רבות וליווה מקרוב את ההתפתחות המשמחת בהנובר שתזניק את החיים היהודיים בעיר.

הרב קוטלרסקי פנה לשליחה הגב' שטערני וולף ומשפחתה והבטיח שיעשו הכול על מנת להשלים את הכשרת המקום לפעילות. בימים אלה נערך קמפיין התרמה לאכלוס המבנה בציוד שיתאים לפעילות בית חב"ד.

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום