מרדף חריג: הונה בהיקף של 35 מיליון דולר ונלכד מתחת למים

לאחר שנלכד במהלך מסע בריחה נועז במיוחד אמר עורך הדין: "אף פעם אנחנו לא יודעים מה עובר בראש של מי שה-FBI דולק בעקבותיו. אנחנו ממשיכים לחקור, ופתאום הוא בורח דרך האגם עם מכשיר תת-ימי"

אהרן מילר | חדשות בעולם 19.11.2020 | 18:18

אילוסטרציה צילום: pixabay

נוכל שלקח חלק בהונאת פונזי גדולה, בהיקף של 35 מיליון דולר נעצר ביום שני בקליפורניה, בתום מרדף נועז של סוכני ה-FBI. כשהסוכנים באו לעצור אותו ביום שני בבוקר האחרון, הוא נמלט מהם ברכב מסחרי ונסע לאגם שאסטה.

החשוד מתיו פירסי, בן 44, החנה את רכבו על גדות האגם, ואז "הוציא משהו מהרכב ושחה לאגם", כך על פי לשון התביעה. "במשך זמן מה הוא היה מתחת למים. הם לא ראו אותו, הם ראו רק בועות", הוסיפו.

בהמשך גילתה הבולשת הפדרלית שלפירסי היה "קורקינט תת-ימי", כלי ממונע שמשמש צוללנים ויכול להגיע למהירות של 6.4 קמ"ש מתחת למים ולעומק של 30 מטר. ועל ידי כל זה הצליח פירסי להיות תחת למים קרוב לחצי שעה.

פרמדיקים שהוזעקו למקום חששו שפירסי סובל מהיפותרמיה, בעיקר בשל הטמפרטורה הנמוכה באגם, אך כשבדקו אותו התברר שמצבו הבריאותי טוב. ועל פי הדיווחים בכלי התקשורת בארצות הברית, רעייתו קבלה אישור חריג ומיוחד להביא לו בגדים להחלפה.

"אף פעם אנחנו לא יודעים מה עובר בראש של מי שה-FBI דולק בעקבותיו. אנחנו ממשיכים לחקור, ופתאום הוא בורח דרך האגם עם מכשיר תת-ימי", אמר עו"ד ג'וש קונס, שמייצג חלק מקורבנות ההונאה של פירסי.

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום