"גאולה של בית שמש": פרויקט המסחר שמושך המוני משקיעים חרדים

בית שמש נמצאת בתנופה אדירה בשנים האחרונות עם מאות אלפי תושבים ועסקים רבים שנפתחים • קבלו הצצה לפרויקט "השדרה" שעתיד להיות שטח המסחר המרכזי באזור כולו ועל פי יזמי נדל"ן רבים, מדובר בהשקעת הנדל"ן היציבה ביותר, בייחוד בתקופה כה מבלבלת וסבוכה מבחינה כלכלית • מנהלי המיזם מבטיחים תשואה חלומית של לפחות 6%, כשהכל מלווה בערבות בנקאית מלאה

יוסף אור כתבה מקודמת | כלכלי 14.11.2021 | 09:34

פרויקט השדרה צילום: מתוך אתר השדרה

הכירו את 'השדרה'. הפרויקט החם בבית שמש שהפך לאחד המיזמים הנחשקים ביותר בקרב חברות ובעלי עסקים חרדים.

כבר שנים שהעיר בית שמש נחשבת לאחד המקומות הפופולריים ביותר עבור המגזר החרדי הצעיר. זוגות צעירים רבים פוקדים את העיר ויזמי נדל"ן רבים בחרו להשקיע את מיטב מרצם וכספם על מיזמי ענק בעיר. על פי ההערכות אוכלוסיית בית שמש תמנה כ250,000 תושבים עד 2025 מה שנותן מעט פרספקטיבה להצלחה הגדולה של העיר ולפוטנציאל ההשקעה בה.

דא עקא, שעל אף התנופה הגדולה, העיר חסרה עד עתה מקומות מסחר משמעותיים שישדרגו את העיר. רכישת קניות לבית הפכה במקרים מסוימים למסורבלת מאוד ועל תושבי העיר היה לנסוע עד חצי שעה על מנת ליהנות מחווית 'שופינג' איכותית.

אולם הפרויקט המסחרי החדש, אמור לענות על הצורך הגובר ולהפוך למוקד קניות ענקי וראשון מסוגו בעיר. כבר בחודש פברואר הקרוב עתידה להיות הפתיחה החגיגית, כשקומת המסחר הראשונה עומדת להתאכלס ולספק חווית קנייה שטרם נראתה כמותה, עבור תושבי האזור הרבים. 

כיום ישנם בעיר מספר מרכזי מסחר קטנים, אך אין בהם כדי לתת מענה מספק לאוכלוסייה ההולכת וגדלה בעיר. פרויקט השדרה לעומת זאת יעניק אפשרות נגישה ונוחה להגעה גם עבור אלו המעוניינים לבוא מחוץ לעיר, מיקום הפרויקט על עורק תחבורה ראשי של תחבורה ציבורית וכבישי גישה מכל שכונות רמת בית שמש עם חניון תת קרקעי גדול שיכלול 360 מקומות חנייה.

למרכז המסחרי ארבע קומות מסחר. בקומה התחתונה של המרכז המסחרי עומד להיפתח הסופר-מרקט הגדול בבית שמש ורשתות קמעונאות גדולות מהמגזר החרדי כבר רכשו חנויות במתחם. כמו כן עתידים להיפתח במקום מתחם הפעלות לילדים ומתחם מזון מהיר בכשרויות מהודרות, מה שמעניק את כל התנאים המובילים למרכז מסחרי החזק ביותר במגזר החרדי, שנותן מענה מושלם לצרכן החרדי ולמשפחות ברוכות ילדים.

היתרון המובהק של המיזם הוא ההבטחה יוצאת הדופן מצדה של החברה למינימום 6% תשואה שנתית למשך שלוש שנים.  כאשר הרוכש מקבל את הנכס ברמת גמר מלא ולא ברמת מעטפת, עם חוזה שכירות שמניב מינימום 6% תשואה שנתית, כשעל פי ההערכות הרווח עשוי להיות גבוה בהרבה.


פרויקט השדרה: הבנייה בעיצומה • קרדיט: יח"צ

יתרון משמעותי נוסף של המיזם הוא המיקום הנהדר בלב ליבן של השכונות החרדיות המרכזיות בעיר. 'השדרה' נמצאת בנקודה המחברת שלוש שכונות יחדיו - רמה א', רמה ג'1 ורמה ג' 2 וכן סמוכה לרמה ד' הנחשבת לשכונת העתיד של בית שמש. מיקום חלומי עבור כל בעל חנות המעוניין לפתוח עסק באזור פופולרי ששוכנות בו לא מעט משפחות ברוכות ילדים. 

המרכז המסחרי החדש ישתרע על פני כ21,000 מ"ר ויהנה מכוח קנייה עצום של עשרות אלפי משפחות מדי חודש בחודשו.

יזמי הפרויקט האדיר הם חברת רם ישראל וחברת רובין לנדסמן, כשבאמתחתן רקורד עשיר של עשרות שנים בהקמת פרויקטים נדל"ניים בישראל בכלל ולמגזר החרדי בפרט. הפרויקט זוכה לגב כלכלי עצום והמשקיעים נהנים מליווי בנקאי מלא של בנק הפועלים. 

מתוך הבנה כי תקופת הקורונה מכבידה על בעלי עסקים, מנהלי המיזם מציעים אפשרות לעסקה בתנאים מיוחדים המתאימים במיוחד לתקופה הסבוכה אליה נקלענו.

אם לשפוט על פי התרשמות מומחי הנדל"ן, עולה כי מדובר במיזם המסחרי החם ביותר כיום, שעתיד להפוך ל"גאולה" של בית שמש וזו הזדמנות מצוינת עבור משקיעים נבונים ובעלי עסקים הרואים את הנולד.

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום