ר' ג'פרי שסייע למוסדות התורה נפטר מדום לב

בליל שבת קודש נפטר לבית עולמו הרב יהודה יצחק זל ז"ל שהיה מהעושים ומהמעשים לטובת מוסדות התורה בארץ ובחו"ל ורבים מראשי הישיבות היו מתארחים בביתו 

משה ויסברג | ברוך דיין האמת 15.11.2020 | 21:44

ר' יהודה יצחק (ג'פרי) זל ז"ל צילום: לייקווד סקופ

ברוך דיין האמת: בשבת האחרונה נפטר בניו יורק ר' יהודה יצחק (ג'פרי) זל ז"ל משכונת פלטבוש בברוקלין לאחר שעבר דום לב פתאומי והוא בן 57 בפטירתו.

ר' ג'פרי היה איש שכולו תורה, בעל חסד, ומחזיק תורה, שסייע למספר רב של מוסדות התורה, בנוסף למוסדות, הוא גם עזר לאנשים פרטיים במהלך חייו.

בביתו בשכונת פלטבוש היה מארח רבים מראשי הישיבות, ראשי כוללים ומשולחים שהיו מגיעים לכתת את רגלים לטובת יהמוסדות, כל מי שהגיע לביתו מצא אצלו מקום ברווחות מיוחדת. 

במשך חייו שמר על קשר הדוק עם מוסדות כמו ישיבת מיר, ישיבת ברוקלין וישיבות נופסות, ונודע בזכות עסקנותו שדאג לכסף למוסדות תורה רבים. 

היה לו משרד גדול לראיית חשבון מהגדולים בניו יורק. 

מכריו מספרים כי חיוכו היה תמיד סימן ההיכר שלו, הוא היה טוב לב, ר' ג'פרי היה מבצע של אדם אחד, והיה מעורב במאמצים רבים להגדיל תורה, פטירתו הותירה חלל עצום בלב כל מי שהכיר אותו".

בנוסף היה גם בהנהלת ישיבה קטנה של מיר בארה"ב, והיה בקשר תמידי עם ההורים של הבחורים.

ר' ג'פרי הותיר אחריו את אשתו ומשפחתם הנפלאה ילדים ונכדים. 

הלוויתו נערכה היום בצהריים מרחוב רמסי 613, בלייקווד שניו ג'רזי שם השתתפו והספידהו ראשי ורבני ישיבת לייקווד וגדולי ראשי הישיבות.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום