חשבון הטוויטר של "ערוץ 20" הוסר לאחר שפרסם סרטון מהפיגוע בווינה

הסרטון, שהציג צילומים ממצלמת אבטחה באזור הפיגוע בווינה, הוסר בשל הפרת הכללים של הרשת החברתית • בהמשך הוחזר החשבון ורק הציוץ עם הסרטון נמחק

תקשורת 3.11.2020 | 17:29

צילום מסך מטוויטר

חשבון הטוויטר של "ערוץ 20" הוסר היום בגלל ציוץ שכלל סרטון של תיעוד מתוך פיגוע הירי שהתרחש אמש בווינה, שבו נרצחו שלושה בני אדם. הסרטון ששודר אמש באופן בלעדי ב"ערוץ 20" לאחר שהגיע לכתב הערוץ הילל ביטון כולל צילומים ממצלמות אבטחה. חלק מהדמויות טושטשו אולם ניתן לראות בו את אחד מהמחבלים יורה באדם שכבר שרוע פצוע על המדרכה.

כאמור הסרטון הועלה גם לחשבון הטוויטר של הערוץ ובתוך פחות מחצי שעה צפו בו כחצי מיליון אנשים. עד שעות הבוקר כבר נרשמו בו 2 מיליון צפיות בסרטון, אולם טוויטר הסירה את החשבון לאחר שקבעה כי הוא מפר את הכללים. בהמשך הוחזר החשבון ורק הציוץ נמחק.

בהודעה שנשלחה לערוץ הודיעה טוויטר: "קבענו שחשבון זה הפר את הכללים של טוויטר - הפרת הכללים שלנו נגד פרסום מדיה המתארת את רגע המוות של אנשים". על פי חוקי טוויטר אין לפרסם תוכן המתאר בני אדם מתים או את רגעי המוות שלהם גם לא מדיה הכוללת דימויים בוטים וחריגים של דם ופציעה גופנית קשה. "אנחנו נסיר מדיה מהסוג הזה מתוך כבוד למתים ולאנשים המושפעים מכך ישירות, כדי לצמצם את החשיפה הבלתי מכוונת למדיה בעלת אופי גראפי במיוחד", נמסר לערוץ.

גלובס

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום