נתניהו למוחמד סעוד: ‏"הצטערתי לשמוע שאביך ואתה חליתם בקורונה"

בתוך המשבר הפוליטי והבריאותי בו נמצא ראש הממשלה נתניהו, הוא מצא זמן לחזק אוהב ישראל מובהק מסעודיה שסיפר כי הוא ואביו חלו בקורונה. "מי ייתן ואלוקים יעניק לשניכם רפואה מהירה ושלמה", כתב נתניהו בעברית

יענקי פרבר | חדשות בעולם 28.10.2020 | 10:06

מוחמד סעוד בלשכת נתניהו צילום: לשכת ראש הממשלה

ראש הממשלה בנימין נתניהו בירך את הבלוגר הסעודי מוחמד סעוד, לאחר שזה פרסם כי אביו חולה מאד, וכי הוא עצמו נדבק בקורונה.

"לידידי מוחמד סעוד מסעודיה, הצטערתי לשמוע שאביך ואתה חליתם בקורונה. מי יתן ואלוקים יעניק לשניכם רפואה מהירה ושלמה". כתב ראש הממשלה בחשבון הטוויטר.

נזכיר כי הבלוגר הסעודי האהוב בישראל מוחמד סעוד סיפר שלשום (שני) כי אביו חולה בסרטן ונמצא במצב קשה. הוא ביקש מהחברים בישראל להתפלל עבורו והם נענו מיד. פעילת הימין עורכת הדין כנרת בראשי הציעה לערוך תפילה המונית לרפואתו.

נדמה כי אין מי שלא מכיר את הבלוגר הסעודי מוחמד סעוד. מוחמד, שנחשף בעיקר לאחר שהותקף על ידי מוסלמים קיצוניים כשעלה למסגר אל אקצה, מוכר כמי שלא מסתיר את אהבתו ליהודים ותמיכתו במאמצי השלום בין ישראל למדינות המפרץ.

מוחמד, ששולט היטב בשפה העברית ובמיטב הניואנסים, מפרסם מדי פעם סרטונים קצרים ובהם הוא שר את שירי ארץ ישראל הישנה או שירים חסידיים במבטא אשכנזי מלא ואף הפיק קאבר מפתיע לשיר 'אנחנו מאמינים' יחד עם הזמר עמירן דביר.

אתמול כתב מוחמד: ‏"ימים קשים. אבא שלי במצב קריטי מסרטן וקורונה יחד, אני עכשיו נדבקתי בקורונה ונמצא בבית, דכאון". עוד כתב מוחמד: "‏אבא שלי במצב קשה בגלל מחלת הסרטן, מצבו רע מאד מאד, תתפללו לסעוד בן פאהד".

מספר פעילים ישראלים ברשת הטוויטר כתבו למוחמד כי הם רוצים לברך אותו ואת אביו, כמה מהם הגיעו לכותל המערבי וטמנו פתקים בין האבנים עם שמו ושם אביו של מוחמד. אחד מהם שלח מכתב לאוהל של הרבי מליובאוויטש זצ"ל.

מאור מלול שהכניס פתק בין אבני הכותל כתב: "‏‎לאבא שלך יהיה רפואה שלמה ומהירה. אמן כן יהי רצון!".

שרון אביגיל ונטורה כתבה: "‏פתחתי עבור אביך: סעוד בן פאהד, קבוצה בווצאפ ולקחנו על עצמנו קבלה של קריאת פרק כ' בתהילים, כל יום ועד שנתבשר ממך בחדשות טובות לרפואתו השלימה והחלמתו המהירה".

אריאל אילוז כתב: ‏"בחור חרדי וחילוני, שני ליכודניקים, מתפללים כעת בכותל לרפואת אביו של חברנו ‎מוחמד סעוד שנמצא בסעודיה. שהשם ישלח לו רפואה שלמה. (לא יודע איך נראה שלום אבל ככה זה מרגיש)".

בנוסף קיבל מוחמד אלפי ברכות ואיחולים מישראלים ומיהודים מרחבי העולם שבירכו אותו ואת אביו.

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום