העסקן הוותיק נפטר לאחר שנדבק בקורונה

בקהילה החרדית בלייקווד נפרדו אמש מהעסקן הנודע לשם ולתהילה ר' פנחס גרשון וקסמן ז"ל, שלצד סבלו מבעיות רפואיות שונות נדבק בנגיף הקורונה מה שקירב את פטירתו בקוצר ימים. הותיר אחריו שלושה יתומים בביתו שטרם נישאו | מכריו מספרים בשבחו על חייו ופעליו

יענקי פרבר | ברוך דיין האמת 28.10.2020 | 07:36

הרב פנחס גרשון וקסמן ז"ל צילום: באדיבות המצלם

בצער רב מגיעה הבשורה המרה מלייקווד, שבניו ג'רזי-ארה"ב על פטירתו של העסקן הוותיק ופעיל מוכר מאד בקהילה החרדית בלייקווד, הרב פנחס גרשון וקסמן ז"ל, לאחר שנדבק בקורונה.

המנוח ז"ל סבל מסיבוכים אחרים ולמרבה הצער הוא נפטר אתמול (שלישי) אחר הצהריים במרכז הרפואי של אוניברסיטת ג'רזי שור.

וקסמן היה מפורסם בקהילה כגומל חסדים ומפזר צדקות בצורה שקטה שלא על מנת לקבל פרס, והיה אהוב מאד בקרב תושבי לייקווד ומחוצה לה. כך מדווח האתר Yeshiva world news.

"הוא היה מבריק, עם לב זהב. אהבתו לדברי התורה שלו שכתב מדי שבוע היתה מפורסמת מאד, והוא היה דוגמה אמיתית למשמעות שירות הציבור", כך סיפר לאתר TLS חברו הקרוב.

הרב היה מעורב מאוד גם בפוליטיקה המקומית ושימש כחרדי הראשון בוועדת העיירה של לייקווד, כולל בתפקיד סגן ראש העיר. הוא היה גם במועצת המס של מחוז אושן ובתפקידים נוספים בלייקווד.

בשעות שלא עסק בצרכי ציבור, ניהל הרב וקסמן חברת נדל"ן, חברת התיווך הראשונה בבעלות חרדית בלייקווד שמכרה אלפי בתים בבעיר לאברכים שעברו להתגורר בה בשנים הראשונות שלה.

בן 60 היה בפטירתו, בהותירו אחריו את רעייתו, בנים יקרים ומוערכים היושבים באהלה של תורה. שלושה מילדיו טרם נישאו.

תהי נשמתו צרורה בצרור החיים.

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום