צעיר מאלעד נעצר בחשד להצתת מבנה ארעי בעיר

משטרת ישראל עצרה חשוד מאלעד בחשד כי הצית מזרון וקרשים בחניית הבית של חברו. בכוונת הפרקליטות להגיש נגדו היום (ראשון) כתב אישום ובקשת מעצר

קובי בורנשטיין | חדשות בארץ 25.10.2020 | 11:55

כיבוי אש צילום: דוברות כב"ה

לפני עשרה ימים, ביום שלישי לפנות בוקר התקבל במשטרת ישראל דיווח על שריפה ברח' בן זכאי באלעד. מבדיקה ראשונית של שוטרים שהגיעו למקום התברר כי בחניית הבית של המתלונן הוצת מבנה של סוכה בנוי קרשים ומזרון.

בחקירה נחושה של חוקרי המשטרה, השוטרים הצליחו לזהות ולאתר את אחד מתוך שני החשודים שהגיעו למקום וחשודים בהצתה. מבדיקת מצלמות האבטחה במקום ניתן ללמוד כי השניים הגיעו לחניית ביתו של המתלונן, חבר שלהם, הניחו קרשים על מזרון, שפכו דלק והדליקו את המזרון והקרשים. כל זאת על רקע וויכוח קודם בין החשוד והאחר לבין המתלונן ערב קודם לאירוע.

החשוד, בן 18 מאלעד, נעצר עוד ביום האירוע ומעצרו הוארך מעת לעת בבימ"ש השלום בפ"ת. ביום חמישי ה-22.10.20 הוגשה נגד החשוד הצהרת תובע בדבר כוונת הפרקליטות להגיש נגדו כתב אישום ובקשת מעצר עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

במעמד הדיון, החשוד שוחרר בתנאים מגבילים אך משטרת ישראל הגישה ערר על ההחלטה ובימ"ש המחוזי בלוד קיבל את הערר והותיר את החשוד במעצר עד היום.

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום