כיפת ברזל יירטה: רקטות נורו לעבר אשקלון

לפחות רקטה אחת ששוגרה מרצועת עזה לעבר העיר אשקלון יורטה על ידי כיפת ברזל בשמי העיר. רקטה נוספת נפלה ככל הנראה בשטח פתוח | אזעקות נשמעו גם במספר יישובים נוספים בעוטף עזה | עד כה לא ידוע על נפגעים או על נזק

אבי גדלוביץ' | חרבות ברזל 22.10.2020 | 22:34

שיגור רקטות מרצועת עזה צילום: דדי פולד, חדשות ביטחון שדה

אזעקה עולה ויורדת הפרה הערב (חמישי) את השקט בעיר אשקלון ובמספר יישובים בעוטף עזה, לאחר שמחבלים פלסטינים שיגרו שתי רקטות מרצועת עזה לשטח ישראל. עד כה ידוע על רקטה אחת לפחות שיורטה על ידי מערכת כיפת ברזל ואחת נוספת שככל הנראה נפלה בשטח פתוח.

ממד"א נמסר כי במוקד הארגון לא התקבלו דיווחים על נפגעים. נכון לא לעכשיו לא ידוע על נזק כתוצאה מהירי. דובר צה"ל מסר זוהו שני שיגורים משטח רצועת עזה לשטח ישראל, ולוחמי ההגנה האווירית יירטו שיגור אחד שנורה מהרצועה.

 

שיגור רקטה לעבר אשקלון - צילום: קובי עטיה

כזכור, ביום שלישי הותר לפרסום כי צה"ל איתר וחשף מנהרת טרור שחדרה עשרות מטרים לשטח מדינת ישראל מדרום רצועת עזה, באזור העיירה חאן יונס. בצה"ל ציינו כי תוואי המנהרה אותר במסגרת המאמץ הקבוע והמתמשך לאיתור מנהרות טרור ונטרולן, והודות ליכולות הטכנולוגיות של המכשול התת קרקעי בגבול רצועת עזה. המנהרה לא חצתה את המכשול התת-קרקעי ולא היוותה איום ליישובים במרחב. כעת, נחשף כי מי שעומד מאחורי חפירת המנהרה ההתקפית, הוא ארגון הטרור החמאס.

"ארגון הטרור חמאס נושא באחריות לנעשה ברצועת עזה וממנה והוא יישא בהשלכות לפעולות הטרור נגד אזרחי ישראל", מסר אז דובר צה"ל והוסיף: "צה"ל נחוש להגן על ריבונות ישראל וביטחון אזרחיה וימשיך לפעול נגד הטרור מעל ומתחת לקרקע בכל גזרה בה יידרש לכך".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום