אפי נוה מגיב לראשונה: "ההקלטה מלמדת בדיוק מי זה פרקליט המדינה0000"

יו"ר לשכת עורכי הדין לשעבר אפי נוה תוקף שי ניצן, מי שהיה פרקליט המדינה וטוען שאישר את פרסום שיחותיו עם יועץ המפטי לממשלה במטרה לחשוף את מעלליו, התנהלותו והתנהגותו | "אין לי שום קשר לבנימין נתניהו", אומר נוה

אבי גדלוביץ' | פוליטי 21.10.2020 | 21:44

אפי נווה בבית המשפט צילום: פלאש 90

אחרי הסערה שעוררו הקלטות השיחות בינו לבין היועץ המשפטי לממשלה, יו"ר לשכת עורכי הדין לשעבר אפי נוה מגיב לראשונה לסערה שעורר וטוען כי הוא מעוניין דבר אחד, בסגירת התיק שתפרו לו. לטענתו: "הסיבה שבגינה אישרתי את פרסום השיחה היא שי ניצן ומעלליו, התנהלותו והתנהגותו", אומר נוה בראיון לגיא פלג ב'חדשות 12'.

ראשית, מתייחס נווה לדבריו של יו"ר הקואליציה ח"כ מיקי זוהר, שבראיון לרדיו עורר זעם מצד מערכת המשפט כשהמליץ ליועמ"ש למחוק את תיקי נתניהו ולהתפטר מתפקידו, ולא, יחשפו הקלטות נוספות. "אני יכול לומר על זה שזה רק ספין פוליטי, סיבוב פוליטי", אומר נוה, "אין לי שום קשר למיקי זוהר ואני לא אחראי על כל התבטאות שכל פוליטיקאי משחרר. זה הפך להיות עניין שלי? אותי מעניין דבר אחד - שהתיק שתפרו לי ייסגר".

באשר לטענות כי הקלטות שנחשפו משרתות את טענותיהם של תומכי ראש הממשלה, אומר נוה: "אין לי שום קשר לבנימין נתניהו. יש חומה סינית. ואני מנהל את העניינים שלי רק עבור עצמי. אף פעם לא שוחחתי איתו, אף פעם לא דיברתי איתו. הוא בוודאי לא ידע ולא עודכן על זה שאישרתי את פרסום הקלטת".

"אני לא נבהל מאף אחד, ולא נרתע מאף אחד, ואף פעם לא סירבתי להילחם במלחמה שכפו עליי", מסביר נוה. "אני מציע לכל אלה שכותבים וטוענים שאפי נוה סוחט ואפי נוה מאיים, אני לא סוחט ולא מאיים, אני מנהל את ההגנה שלי. וההגנה שלי חייבה אותי לדעתי לחשוף את השיחה הזו. יש בה גם עניין ציבורי והיא גם מלמדת בדיוק מי זה פרקליט המדינה".

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום