צפו: נתניהו קיבל עוגת יום הולדת במהלך דיון ב'זום'

ראש הסגל אשר חיון הפתיע את ראש הממשלה במהלך דיון עם שרי הממשלה ב'זום'. ראש הממשלה שיגר את העוגה לחברי הקבינט • צפו בתיעוד

אהרן מילר | פוליטי 21.10.2020 | 20:09

נתניהו והעוגה צילום: צילום מסך

ראש ממשלת ישראל חוגג היום (רביעי) יום הולדת 71, ובמהלך דיון שנערך כנהוג אלו ב'זום' הוכנסה עוגה לחדרו לציון החגיגות. נתניהו סירב בנימוס לקבלת העוגה, ושלח אותה לחברי הקבינט.

 

ראש הממשלה בנימין נתניהו נולד בתל אביב, וגדל בירושלים בשכונת תלפיות עד שנת 1955, אז היגרה המשפחה לארצות הברית, הוא השני מבין שלושה בנים של פרופ' בן-ציון נתניהו, בסוף שנות ה-50 וה-60 חייתה המשפחה לסירוגין בישראל ובארצות הברית. 

שרי הממשלה איחלו לו עוד שנים רבות של עשיה למען ישראל. ראש הממשלה החליפי בני גנץ ניצל את הדיון ב'זום' לברך את נתניהו. נתניהו בתגובה אמר שהוא מאמין שעוד יהיו להם שנים ארוכות לאחל אחד לשני.

השר דודי אמסלם כתב: "‏מזל טוב ויומולדת 71 שמח לרה"מ שלנו, בנימין נתניהו - מאחל לך רק בריאות איתנה, שתמשיך להנהיג את עם ישראל בתקופה מורכבת זו בהצלחה רבה, בשקט ובאחריות, בלי להיכנע לרעשי הרקע ולקשקשנים מהיציע. רק נחת וגאווה מיאיר ואבנר היקרים, והמון תמיכה ואהבה משרה, האישה המופלאה שאיתך".

יו"ר הקואליציה חבר הכנסת מיקי זוהר הצטרף אף הוא למברכים וכתב "יום הולדת שמח! מזל טוב לראש הממשלה ויו"ר התנועה שלנו בנימין נתניהו ליום הולדתו ה-71. בע"ה תמשיך להנהיג את עם ישראל ביד רמה ולהוביל את הליכוד ואת המדינה להישגים כבירים וניצחונות גדולים".

גם בנו יאיר פרסם ברכה ארוכה ומפורטת לרגל יום הולדתו של אביו. הוא כתב בין היתר: "‏יום הולדת 71 שמח לאבא שלי! האדם הכי חכם שאני מכיר, מושא ההערצה שלי, ואחד המנהיגים הגדולים בהיסטוריה של העם היהודי! אתה הפכת את ישראל למעצמה והבאת אותה להיות, תוך שנים ספורות, ממדינה חלשה, זניחה ומבודדת, למדינה חזקה, בטוחה, משגשגת ועוצמתית, אשר עמי ומנהיגי כל העולם נושאים אליה עיניים ורוצים בקירבתה".

עוד הוסיף נתניהו ג'וניור "תודה לך על כך שהקדשת את כל חייך והקרבת כה רבות בשביל ארץ ישראל, עם ישראל ומדינת ישראל! תודה שהסכמת לסבול ביזוי, רדיפה, שיסוי , הסתה, ואלימות מצד התקשורת, וכל מוקדי ההגמוניה בעלי הכוח במדינה, במשך 30 שנה, רק כי לא הסכמת למכור את עקרונותיך הלאומיים ולהפוך לאתרוג! תודה לך על שהיית אבא כה מופלא כל חיי למרות עבודה תובענית 24/7! תודה לך שעמדת לצידי ברגעים הקשים של החיים. תודה לך על כל מה שלימדת אותי, ואת הערכים שנתת לי! זו זכות ענקית להיות בנך ולהיות לצדך! אוהב אותך מאוד!".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום