האזינו להקלטה: בחורי ישיבת חברון ייפגשו בקפסולות

בחורי חברון שנמצאים בשידוכים יוכלו לצאת למתחם מיוחד בתקופת השהייה בקפסולות. בישיבה העמידו וילה מהיפות בירושלים לטובת המפגשים עם הכלות המיועדות. כך זה נשמע בקו של הישיבה 

משה ויסברג | חרדים 21.10.2020 | 18:37

בחורי חברון נכנסים לקפסולות צילום: יונתן זינדל - פלאש 90

בישיבת חברון בגבעת מרדכי שם מועד תחילת זמן חורף יתחיל שוב במתווה הקפסולות בתחילת שבוע הבא מצאו פתרון לבחורי ועד חמישי הנמצאים בשידוכים בימים אלו.  

בד בבד, בני הישיבה קיבלו הוראה להביא טפסים חתומים עם שיק פיקדון בזמן הכניסה לקפסולות כי בלעדיהם לא תתאפשר כניסה לקפסולות.

בישיבה הודיעו כי בחור שהביא בתחילת חודש אלול (לא בזמן קיץ) שיק בטחון לא צריך להביא שוב, נבקש לא לכתוב על גוף השיק מילים כגון "שיק פקדון" וכדו'.

בישיבה שבים ומזכירים כי בחור שמחויב בידוד או שבביתו יש מחויב בידוד אין לבוא בשום אופן למתווה, ניתן לפנות על כך למוקד הקורונה.

כדי לתת מענה לפגישות השידוכים, מצאו בישיבה ‏פתרון יצירתי ובקו של בחורי וועד חמישי הודיעו לבחורים על מתחם מיוחד שהושכר לשם כך על ידי הנהלת הישיבה ותאפשר לצאת לפגישות.

מדובר בוילה מהיפות בירושלים עם שלושה מתחמים עם כניסות נפרדות כך שתהיה פרטיות מלאה, כמו כן יהיה שם אחד מעובדי המקום למנוע בעיות של ייחוד. הוילה היא עבור הפגישות הראשונות ובאם השידוך יימשך הבחור יוכל לעשות זאת באמצעות הקפסולה המסתובבת. 

האזינו להקלטה 

 

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום