עדכון: מודיעין עילית וביתר כבר לא אדומות - ייצאו מהסגר בקרוב

מהמידע שהגיע לידינו עולה כי שתי ערים חרדיות כבר בדרך החוצה מהסגר | העיר מודיעין עילית וביתר הפכו בשעה האחרונה לעיר כתומה, בעקבות ירידה נוספת בתחלואה, מה שיוציא אותן מרשימת הערים והשכונות עליהן נמשכו מגבלות הסגר שהוטל בחגי תשרי על המדינה  

ארי קלמן | חדשות בארץ 19.10.2020 | 10:14

מחאת חרדים בכניסה לביתר צילום: באדיבות המצלם

על פי החלטות ועדת השרים להגבלת אזורים, הערים שירדו בתחלואה וישנו את הגדרתם מעיר אדומה צפויים לצאת במיידית מהסגר, הבוקר (שני) שתיים מהערים החרדיות שינו כבר את ההגדרה.

מהמידע שהגיע לידי 'בחדרי חרדים' עולה, כי הערים ביתר עילית ומודיעין עילית הפכו ביממה האחרונה לעיר כתומה, ועל כן הם צפויים בשעות הקרבות להתחיל בהליך של יציאה מהסגר.

מי שנותר בינתיים כעיר אדומה הן הערים אלעד, בני ברק, והשכונות רמת שלמה, רמת אשכול, מטרסדורף ומעלות דפנה שישארו תחת מגבלות עד ליום רביעי או עד שיהפכו גם הן לכתומות.

הערכה היא כי חלק מהשכונות האדומות מירושלים ייצאו מחר מהגדרת שכונה אדומה, ויצאו אף הם ככל הנראה מהסגר ויצטרפו לשאר הערים שיוצאים בהדרגה מהסגרים.

חשוב לציין כי לא ברור האם מדובר באופן אוטומטי וההגבלות יורדות מיד עם שינוי ההגדרה או שמא דרושה הצבעה מחדש בוועדת השרים להגבלת אזורים. כאשר נושא זה עולה לדיון בשעה זו, וההחלטה תתקבל בקרוב.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום