טרגדיה בבאר שבע: הרוג, בבית פרטי שעלה באש

אסון בבירת הנגב: בית פרטי ברחוב זבולון בעיר עלה באש וכתוצאה מכך גבר כבן 73 מצא את מותו • חוקרי המשטרה פתחו בחקירות נסיבות האירוע • צפו

קובי בורנשטיין | חדשות בארץ 16.10.2020 | 09:06

כיבוי אש צילום: דוברות כב"ה

בית פרטי ברחוב משעול זבולון בבאר שבע עלה באש הערב מסיבה שאינה עדיין, וכתוצאה מכך גבר כבן 73 נפצע באורח אנוש, ומותו נקבע במקום.

שלושה צוותי כיבוי מתחנת באר שבע יצאו למקום, זיהו עשן היוצא מתוך הבית ומיד חדרו לבית לאיתור לכודים ואיתור מוקד השריפה.

במהלך הסריקות איתרו לוחמי האש אדם שרוע בתוך הדירה ללא רוח חיים וחילצו אותו מיד לידי מד״א.

 

צילום: תיעוד מבצעי מד"א

פאראמדיקית מד"א חני בן דוד, סיפרה כי "כשהגענו למקום, ראינו עשן סמיך יוצא מחלנות בית פרטי, כוחות הכיבוי עסקו בכיבוי השריפה ובסריקות אותר גבר כבן 73 מחוסר הכרה, עם כוויות נרחבות קשות בכל חלקי גופו. ביצענו בדיקות רפואיות , הוא היה ללא סימני חיים ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותו".

במקביל הצוותים המשיכו בסריקות לאיתור לכודים נוספים וכיבוי סופי של השריפה. חוקר שריפות מטעם כבאות והצלה לישראל תחנת ב״ש החל בחקירת האירוע.

דובר מד"א, זכי הלר אמר כי "בשעה 22:39 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב נגב, על שריפה בבית פרטי, ברחוב משעול זבולון בבאר שבע. חובשים ופראמדיקים של מד"א מדווחים על גבר כבן 73 ללא סימני חיים וקובעים את מותו".

מדוברות המשטרה נמסר כי "במוקד 100 של משטרת ישראל התקבל דיווח אודות שריפה בבית קרקע ברח' משעול זבולון בבאר שבע. שוטרים הגיעו למקום וסגרו את זירת האירוע, עם תם פעולות הכיבוי אותר אדם, ככל הנראה הדייר, והוא ללא רוח חיים. זומן חוקר זירת עבירה (מז"פ) נסיבות מקרה המוות בבדיקה".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום