שרי הקבינט אישרו את מתווה הקפסולות לישיבות

הישיבות יחלו את זמן חורף כהרגלם בראש חודש חשוון במתכונת הקפסולות. כך אישרו שרי קבינט הקורונה. השר רפי פרץ שאינו חבר בקבינט הודיע שיצביע נגד ההחלטה לכשזו תובא לממשלה. העיתונאים סגל ושרקי צייצו נגד הכוונה בטענה כי הישיבות הן מקור ההדבקה הגדול

ארי קלמן | חרדים 15.10.2020 | 20:25

בחורים לומדים בקפסולה בזמן אלול צילום: פלאש 90

לקראת ההקלות הצפויות החל מיום ראשון בעקבות הירידה בתחלואה, שרי הממשלה אישרו הערב (חמישי) גם את המשך מתווה הישיבות שיחלו את זמן חורף במתכונת הקפסולות.

מכיוון שמרבית עולם התורה כבר הבריאו מהנגיף, המתווה אושר בשקט מופתי, כך שעולם התורה יפתח את זמן החורף כרגיל ביום ראשון ראש חודש חשוון תשפ"א.

קודם אישור המתווה ניסו להפעיל עיתונאי הציונות הדתית, עמית סגל ויאיר שרקי לחץ נגד אישור המתווה בטענה כי מדובר בסכנה וכי בחורי הישיבות הם מקור ההדבקה.

היחיד שנכנע היה השר לענייני ירושלים הרב רפי פרץ, שאינו חבר בקבינט הקורונה, אך הודיע כי יתנגד בדיוני בממשלה, מאחר ולטענתו ההחלטה מתקבלת "מהר מדי, מקל מדי וסיכון גדול מאוד במצב התחלואה הנוכחי".

לדברי השר פרץ, "הציבור הדתי לאומי הקפיד בצורה מופלאה על ההנחיות, אסור לחזור על טעויות הגל הראשון ולפתוח בצורה מהירה. אתנגד לזה בממשלה".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום