בשכונה החרדית: בן 5 נפל מחלון ביתו ונפצע

כוחות ההצלה שהוזעקו לרחוב הרצוג בבית שמש, פינו לבית החולים ילד כבן חמש שככל הנראה נפל מחלון ביתו בקומה הראשונה | חובשים בארגון צוות הצלה: "לדברי האם הוא נפל מנדנדה"

אבי גדלוביץ' | חרדים 15.10.2020 | 17:41

אילוסטרציה צילום: נועם רבקין פנטון, פלאש 90

ילד כבן חמש פונה היום (חמישי) לבית החולים במצב בינוני לאחר שככל הנראה נפל מחלון ביתו ברחוב הרצוג בבית שמש. החובשים שהגיעו למקום מצאו את הילד כשהוא ללא הכרה וסובל מחבלות בגופו

יחיאל רוזנברג חובש באיחוד הצלה מסר: "לדברי השכנים הוא נפל מחלון של הסלון בביתו שהיה ללא סורגים. הענקנו לו סיוע ראשוני ולאחר מכן הוא פונה לבית החולים תוך מתן טיפול תרופתי כשהוא ללא הכרה".

בעקבות האירוע, באגף דוברות והסברה של איחוד הצלה קוראים וממליצים לנקוט בכללי הבטיחות והזהירות ולהתקין סורגים בחלונות בתים בהם שוהים ילדים ופעוטות.

ממד"א נמסר הדיווח על האירוע התקבל  בשעה 16:24 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירושלים על ילד שנפל מגובה בבניין מגורים בבית שמש. "חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח הדסה עין כרם ילד בן 5 במצב בינוני עם חבלת ראש", נמסר.

אלא, שלמרות הדיווח של של כוחות ההצלה כי הילד נפל מחלון ביתו, לטענת האם, הוא נפגע מנדנדה בלבד. ירמי קלפהולץ ודודי ארנסטר חובשים בארגון צוות הצלה סיפרו: "בהגיענו לאירוע, נמצא כבן 5 שנחבל בראשו לאחר שלדברי האם נפל מנדנדה".

"יחד עם צוות ניידת טיפול נמרץ של מד"א הענקנ לוו סיוע רפואי ראשוני, והוא מפונה להמשך טיפול בבית החולים, כשהוא מחוסר הכרה ומצבו בינוני ויציב".

בחדרי חרדים

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום