מאות חרדים התגודדו וגירשו את העיתונאים

התקשורת בניו יורק מתמקדת בימים האחרונים בריכוזים החרדים ומחפשת כותרות שליליות. אמש הגיעה קבוצת עיתונאים לחזית ישיבה שסברו כי היא פועלת בניגוד לחוק. המון זועם התגודד סביבם וגרם להם לעזוב תוך דקות | כוכב האירוע שהביא לסיומו היה העסקן אשי טישלר שנעצר במוצאי שמח"ת ושוחרר

יענקי פרבר | חדשות בעולם 15.10.2020 | 07:19

אילוסטרציה צילום: unsplash

לא רק בישראל, גם החרדים המתגוררים בשכונת בורו פארק בברוקלין ניו יורק, סובלים מאכיפת יתר ונמצאים בימים אלה באור הזרקורים של התקשורת המקומית. אתמול (רביעי) הופיעה קבוצת עיתונאים גדולה בסמוך לישיבה במרכז בורו פארק שלדעתם הייתה פתוחה, כמה מהם עמדו מחוץ לבניין עם מצלמות פתוחות ומיקרופונים שלופים בתקווה לתפוס ילדים היוצאים מהמבנה, אך לא ברור אם הישיבה הזאת אכן פעלה בניגוד לתקנות.

מאות תושבים חרדים בעיקר צעירים וילדים ירדו לרחובות ומחו בזעם כלפי העיתונאים שבאו למקום בכדי לעורר פרובוקציה ולהוציא את דיבתם רעה לעיני הצופים הגויים. עשרות ילדים צווחו לעבר העיתונאים ודרשו מהם להניח להם ולהפסיק לעקוב אחריהם ולחפש אותם בכל הזדמנות, יצוין כי כמעט כולם עטו מסכות.

בתיעוד וידאו שפורסם באתר BoroPark24, נראים הילדים מכנים את העיתונאים, "נאצי, אנטישמי" ועוד קריאות אחרות כלפי העיתונאים. במקום לתפוס תיעודים של בחורים בישיבה בניגוד לצו מושל המדינה. בסופו של דבר העיתונאים יצאו עם משהו - תיעודים של המון זועם המקיף אותם, מקלל ודורש מהם לעזוב.

התקרית הסתיימה עם הגעתו למקום של העסקן אשי טישלר, שנעצר ושוחרר למחרת מוצאי שמחת תורה. הוא התקבל בכבדו רב על ידי המוחים ואפילו העיתונאי חשש ממנו וביקש ממנו להתרחק. לאחר דין ודברים גרם טישלר לעיתונאים לעזוב את המקום מחשש שתפרוץ מהומה.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום