הרבי מקרלין במתקפה: "מה קרה לנו, איך הגענו לשם"

הרבי מקרלין שהוא וחסידיו הם הנשמרים והנזהרים ביותר מאז פרוץ המגיפה ולמרות זאת נדבק והחלים מקורונה מסר שיחה מוקלטת לחסידיו במהלכה תקף את המזלזלים והודה להשי"ת על החלמתו: "מפעים אותי שדווקא בציבור החרדי יש כזה זלזול בחיי הזולת, מה קרה לנו, איך הגענו לשם"

משה ויסברג | חרדים 14.10.2020 | 19:06

הכנסת ס"ת לביהמ"ד קרלין במודיעין עילית צילום: יעקב נחומי

האדמו"ר מקרלין סטולין מסר הערב (רביעי) שיחה מוקלטת לחסידיו בה קרא להמשיך לשמור על הנחיות משרד הבריאות ותקף את המזלזלים: "מפעים אותי שדווקא בציבור החרדי יש כזה זלזול בחיי הזולת, מה קרה לנו, איך הגענו לשם. למען השם אין להקל בשום דבר, בשום אופן וזה לא משחק ילדים, זה סכנת נפשות ומעיקר הדין".

האדמו”ר מקרלין סטולין הודה במהלך השיחה המוקלטת על שחרורו מבית החולים והחלמתו מנגיף הקורונה.

בדבריו אמר: "הודו לה' שזכיתי לעבור את הנגיף בשלום. מובן שזה קשה להישמר ולשמור אך זה רצון הקב”ה ויש לשמוח עם הזכות שיש לנו לשמור על חיי אדם".

כאן התבטא הרבי בחריפות וכיוון את האש על אלו שלא שומרים על ההנחיות: "לא יודע מי יכול לקחת אחריות שלא לשמור על ההנחיות כפשוטם. הרי זה שולחן ערוך מפורש, שלא להזיק לאחרים ושלא להזיק לעצמו".

"היתכן שיש כאלה נעלמו מעיניהם הלכות פשוטות בהלכות פיקוח נפש שזה יסוד היהדות. כולנו שומעים ורואים כל כך הרבה מקרים שאנשים סובלים צער וכאב וחולים ונפטרים. אכן זה לא קל תמיד ואנשים במתח אבל זה תפקידנו בשעה זו". 

"מפעים אותי שדווקא בציבור החרדי יש כזה זלזול בחיי הזולת, מה קרה לנו, איך הגענו לשם. למען השם אין להקל בשום דבר, בשום אופן וזה לא משחק ילדים, זה סכנת נפשות ומעיקר הדין". סיכם הרבי בכאב.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום