אבל בקול תורה: הגאון רבי יחזקאל קורן זצ"ל

ב'שערי צדק' נפטר לבית עולמו הגאון רבי יחזקאל קורן זצ"ל ראש ישיבת 'קול תורה' לצעירים שנדבק בנגיף הקורונה והשיב את נשמתו ליוצרה בגיל 68 כשמאחוריו מסכת של הרבצת תורה ויראה 

משה ויסברג | ברוך דיין האמת 12.10.2020 | 08:17

הגאון רבי יחזקאל קורן זצ"ל צילום: באדיבות המצלם

ברוך דיין האמת: מבית החולים 'שערי צדק' בירושלים מגיעה הבשורה הקשה והנוראה על פטירתו של הגאון רבי יחזקאל קורן - קונשטט זצ"ל מראשי ישיבת 'קול תורה' בי-ם, ומראשי ישיבת 'פני שמואל - צעירים פוניבז'' בבית שמש והוא בן 68. 

במוצאי שמחת תורה האחרון פונה לבית החולים שם התגלה כי נדבק בקורונה שהסתבכה כתוצאה מדלקת ממנה סבל, מצבו הלך והידרדר במהירות, ובהוראת הגאון רבי עזריאל אויערבך רבה של בית וגן הוסיפו לו את השם 'רפאל' אך נגזרה הגזרה והוא השיב את נשמתו ליוצרה. 

רבי יחזקאל זצ"ל נולד בט"ו בשבט תשי"ב בסאנדלאנד שבצפון אנגליה. לאביו רבי שלמה כהן ז"ל שהיה איש ח"ק באנגליה, ובסוף ימיו עלה לבו"ג ונפטר בגיל 102. ולאמו מרת מינה. 

בהוראת מרן הגאון רבי שלמה זלמן אויערבך זצ"ל החליפו את שם המשפחה לקורן לאחר שלא היו כהנים. 

מסכת חייו של הגאון רבי יחזקאל קורן זצ"ל, בבחרותו למד בישיבת 'קול תורה' ובישיבת פוניבז' בבני ברק שם היה לאחד מבחירי תלמידי הישיבה. כל ימין היה קשור לרבותיו ראשי הישיבה הן בקול תורה והן בפוניבז'.

בהגיעו לפרקו נלקח כחתן בביתו של הגאון רבי אלחנן משה קונשטט זצ"ל ראש ישיבת 'קול תורה' בירושלים ובעל ה'באר אלחנן' ומשם מונה לאחר מראשי ישיבת 'קול תורה' והיה דמות בולטת בקרב התלמידים. 

כל חייו היו חטיבה אחת של הרבצת תורה ויראה במסירות של ממש. רבי יחזקאל היה מסור לתלמידיו בצורה מופלאה ומיוחדת. 

זכה והותיר אחריו דור ישרים מבורך, 13 ילדים בנים ובנות חתנים וצאצאים.  

על מסע הלוויה נמשיך ונעדכן.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים. 

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום