'קמפיין טראמפ' מקווה להביא בוחרים יהודים בעקבות הסכמי שלום

נשיא ארה"ב טראמפ מקווה שהסכמי השלום האחרונים במזרח התיכון הכוללים את ישראל, איחוד האמירויות הערביות ובחריין יסייעו לו לזכות בבוחרים אמריקאים יהודים. כך על פי אתרי חדשות המזוהים עם הרפובליקנים

יענקי פרבר | חדשות בעולם 27.9.2020 | 08:54

דונלד טראמפ צילום: דוברות הבית הלבן

נשיא ארה"ב דונלד טראמפ מקווה שהסכמי השלום האחרונים במזרח התיכון הכוללים את ישראל, איחוד האמירויות הערביות ובחריין יסייעו לו לזכות בבוחרים אמריקאים יהודים בבחירות הנשיאות הקרובות. בהסכמים שהנשיא תווך לאחרונה, חתמו שתי מדינות ערביות, איחוד האמירויות הערביות וממלכת בחריין, על נרמול היחסים עם ישראל. עכשיו מקווה קמפיין טראמפ כי הצעדים הללו יביאו יותר יהודים להצביע לטראמפ.

בעוד מצביעים אמריקאים יהודים נטו היסטורית לעבר הדמוקרטים, אנשי טראמפ מאמינים כי טראמפ יצליח לשנות זאת בעקבות הסכמי השלום האחרונים.

לפי הדיווחים, 'הקואליציה היהודית הרפובליקנית' מוציאה כ-10 מיליון דולר בכדי לתמוך בטראמפ יחד עם מועמדים רפובליקנים אחרים, ובעיקר מתמקדת במאמציהם במדינות מתנדנדות מרכזיות. מנכ"ל הקואליציה, מאט ברוק, הצהיר כי ההסכמים האחרונים הוכיחו כי לטראמפ יש תוכנית ברורה בכל הנוגע להשגת שלום במזרח התיכון.

החודש השיק טראמפ יוזמה חדשה בשם 'קולות יהודים לטראמפ' ואחד מהיו"רים המשותפים ליוזמה טען כי טראמפ הוא "אלוף של העם היהודי" תוך שהוא מכנה אותו "בעל הברית הגדול ביותר" שיש לישראל אי פעם.

בתוך כך הבית הלבן ממשיך לחפש תמיכה ערבית נוספת לנורמליזציה עם ישראל, מזכיר המדינה, מייק פומפאו, אמר כי העסקה "היוותה ברכה לשלום וליציבות אזורית מכיוון שהיא מבשרת עידן חדש".

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום