דיווח: שלושה חרדים נפטרו מהנגיף באותו בית חולים

שלושה חרדים נפטרו מנגיף הקורונה שעות ספורות לאחר שהגיעו לאותו בית חולים בניו יורק. למרות שהדיווח מתפרסם בשני אתרים גדולים ומפורסמים בניו יורק ובעולם, בקהילות החרדיות אומרים ל'בחדרי חרדים' כי לא ידוע להם על מקרי התמותה הללו

יענקי פרבר | חדשות בעולם 27.9.2020 | 06:40

נרות צילום: pixabay

על רקע האיום מכיוונו של ראש העיר ניו יורק ביל דה בלאזיו להטיל סגר על שכונות בעיר, שלושה חרדים נפטרו מהנגיף שעות ספורות לאחר שהגיעו לאותו בית החולים בהפרש של מספר ימים.

שלושה מבני הקהילה החרדית נפטרו במרכז הרפואי רמב"ם בשכונת בורו פארק בברוקלין בימים שונים השבוע עם תסמינים חמורים של נגיף הקורונה.

על פי הדיווח ב'ניו יורק פוסט', כל אחד מהגברים היה 'חולה מדי מכדי להינצל' ונפטר לפני שניתן היה לטפל בהם כראוי. שמותיהם לא פורסמו.

מקרי המוות מתרחשים בזמן שכמה שכונות בניו יורק, בהן מתגוררות קהילות יהודיות חרדיות גדולות, חוות עלייה מדאיגה בהידבקות בנגיף - מעין גל שני שהחל להתפרץ לפני כחודש, אחרי כמה חודשים שקטים ללא דיווחים על נדבקים חדשים.

בורו פארק הוא אחד מארבעה אזורים בברוקלין המפוקחים כיום על ידי משרד הבריאות בעיר, מידווד, בנסונהרסט ודרום וויליאמסבורג הם האחרים. שכונות קווינס בפאר רוקאווי, וניו גארדנס, שנמצאים גם הם תחת מעקב. על פי משרד הבריאות, שש שכונות אלה מהוות כ-20% מכלל המקרים האחרונים של הקורונה ברחבי ניו יורק.

"לאחרונה חלה עלייה במספר החולים בקורונה" כך אמרה דוברת בית החולים רמב"ם. בית החולים סירב להגיב ל'ניו יורק פוסט' על הדיווח לגבי שלושת הנפטרים.

למרות הדיווח ב'ניו יורק פוסט' וב'דיילי מייל', בקהילות החרדיות אומרים 'לבחדרי חרדים' כי מקרי התמותה הללו אינם מוכרים להם.

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום