בתום פגישה עם גנץ: השר שי חוזר בו

סוף הסאגה בכחול לבן. נמנעה התפטרות נוספת אחרי השר ליצמן שהיתה גורמת לתדמית רעה בעיני העולם. השר יזהר שי מכחול לבן שוחח עם בני גנץ ולבסוף החליט למשוך את ההתפטרות מהממשלה למרות מורת רוחו מהסגר במתכונתו הנוכחית

קובי עוזיאלי | פוליטי 25.9.2020 | 00:14

יזהר שי / בני גנץ צילום: מתוך פייסבוק / תומר נויברג, פלאש 90

אחרי שמוקדם יותר הצהיר כי בכוונתו להתפטר מהממשלה, נפגש שר המדע, הטכנולוגיה והחלל בצורה מקוונת עם יו"ר מפלגתו 'כחול לבן' - שר הביטחון בני גנץ הושהה בבידוד בביתו שבראש העין לאחר ששב מארה"ב.

השניים דנו באירועי הימים האחרונים והגיעו להסכמות על המשך פועלו של השר שי כציר מרכזי ב'כחול לבן'.

בהודעה מטעמם נמסר כי "גנץ ושי שוחחו על הערכים המשותפים שלהם, על רצונם המשותף לשים את ישראל לפני הכל ועל השאיפה לייצר שיח מאחד ומחבר בחברה הישראלית. הם הסכימו להגדיר את המלחמה במגיפת הקורונה כיעד ראשון במעלה אותו ימשיך להוביל מקצועית השר יזהר שי בתוך המפלגה וכחבר קבינט הקורונה".

כמו כן, "שר הביטחון הדגיש את הערכתו הרבה לשי בעשייה למען אזרחי ישראל ובריאותם במסגרת קבינט הקורונה ובהנהגת משרד המדע והטכנולוגיה כשר בממשלה".

בסיום הפגישה אמר השר שי: "אני מביע אמון מוחלט במנהיגותו ובהובלתו של בני גנץ. הצטרפתי למפלגה כדי לממש ביחד עם יו"ר כחול לבן ערכים משותפים ובראשם אהבת ישראל, אחדות ופיוס לאומי. נמשיך לעבוד יחד למען כלל אזרחי מדינת ישראל".

אנחת רווחה מכיוונה של חברת הכנסת הילה שי וואזן מ'כחול לבן' שעלולה היתה לשלם את מחיר ההתפטרות ולמצוא את עצמה מחוץ לכנסת, מאחר ונכנסה במסגרת החוק הנורבגי, כאשר השר יזהר שי התפטר בעבורה מהכנסת ונשאר כשר בממשלה.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום