רמת גן: העירייה אפשרה לצוות הטלוויזיה להתארגן בבית הכנסת הסגור

לאחר שבתקופת הגל הראשון הצרו בעיריית רמת גן את רגלי תושבי בני ברק השכנה, בהקמת גדרות ומחסומים, ובניסיון להטיל סגר עצמאי על העיר. היום מתקבלים דיווחים שהעירייה נתנה להפקה טלוויזיונית להשתמש בבית כנסת לצורך התארגנות הצוות והשחקנים • ראש העיר מכחיש שנתן אישור. "אנחנו עסוקים כאן בעיר בהיערכות לקראת יום הכיפורים"

חדשות בארץ 24.9.2020 | 17:24

כרמל שאמה הכהן צילום: פלאש 90

בימים האחרונים מצולמת הפקה טלוויזיונית בעיר רמת גן. הצילומים התמקדו בבית קפה בעיר ולצורך התארגנות, ההפקה שכרה עבור אנשי הצוות והשחקנים דירה סמוכה, על מנת שזו תשמש אותם בימים אלו.

על פי הפרסום ב'ישראל היום', ערב לפני הצילומים התקשרה בעלת הדירה להפקה, והבהירה להם שהיא נכנסת לבידוד והיא לא יכולה לתת להפקה להשתמש בדירתה כפי שסוכם. בעיריית רמת גן נחלצו לטובת ההפקה ואפשרו להם להשתמש בבית כנסת סמוך.

כתב 'בחדרי חרדים' פנה אל ראש העיר על מנת לקבל מענה לשאלה למה את התפילות בבתי הכנסת אוסרים, אך להפוך בית כנסת לחדר הלבשה והתארגנות של שחקנים מותר, וכל זאת עוד לפני שאנו מדברים על חילול הקודש האיום.

ראש עיריית רמת גן מצדו הכחיש ואמר ל'בחדרי חרדים' "צריך לפנות למי שאישר את זה. אנחנו עסוקים כאן בעיר בהיערכות לקראת יום הכיפורים, ולא ידוע לי כראש העיר על סיפור כזה ובכלל על הצילומים המתבצעים בעיר. אם העירייה הייתה מאשרת את זה ככל הנראה הייתי יודע מזה". טוען ראש העיר.

זו לא הפעם הראשונה שעיריית רמת גן מגלה אטימות וזלזול בדת ובשומרי המצוות, בתקופת הגל הראשון הופתעו תושבי בני ברק לגלות הבוקר גדר חדשה המפרידה בינם לבין העיר השכנה רמת גן.

בירור קטן העלה כי פקחי עיריית רמת גן הם אלו שהתקינו את הגדר החדשה, המיועדת למנוע מעבר הולכי רגל. בנוסף העלה בזמנו ראש עיריית רמת גן כרמל שאמה הכהן את האפשרות להטיל סגר עצמאי על תושבי בני ברק, אולם היועץ המשפטי לממשלה הנחה את הרשויות המקומיות כי אין בסמכותן להגביל תנועה של אזרחים בהתאם לסמכויות המוקנות בדין בהתאם לתקנות שעת חירום.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום