זוהר מאיים: אם כחול לבן יאפשרו הפגנות - יש לפרק את הממשלה

ההצבעה בשעות הצהריים על הטלת ההגבלות על המשך קיום ההפגנות מול מעון רה"מ מעוררת סערה • יו"ר הקואליציה מאיים בפירוק הממשלה במידה ו'כחול לבן' לא יתמכו בהגבלות. וב'דגלים השחורים' מזהירים כי יתחילו להפגין גם מול בתיהם של ראשי סיעת 'כחול לבן'

פוליטי 24.9.2020 | 12:48

מיקי זוהר צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

בשעה 15:00 תתכנס מליאת הכנסת לאשר בבליץ חקיקה מיוחד את התקנות שיאפשרו להגביל את ההפגנות כנגד ראש הממשלה, יוזמי ההפגנה משגרים איום לנציגי כחול לבן, כשמנגד בליכוד מאיימים לפרק את הממשלה.

'הדגלים השחורים' מסרו לקראת הדיון בכנסת: "מפלגת כחול לבן בראשותו של בני גנץ הבטיחה לבוחריה שני דברים בכניסתה לממשלה: שמירה על הדמוקרטיה וטיפול בקורונה. הטיפול בקורונה הוא מחדל גדול מזה של מלחמת יום הכיפורים. כעת כחול לבן עומדת להצביע בעד חוק שיהווה חיסול מוחלט של הדמוקרטיה הישראלית".

לטענת יוזמי ההפגנות, "אין כזה דבר הפגנה במרחק קילומטר מהבית. קביעת כללי בטיחות להפגנות כן- חיסול הדמוקרטיה- לא", תוך שהם מאיימים בהודעה: "אנו מודיעים בזאת לבני גנץ, שרי המשפטים והחוץ: אם תתנו ידכם להרס הדמוקרטיה נרדוף אתכם, נפגין מולכם, אתם תיזכרו לדיראון עולם כאלה שהפכו את ישראל לידקטטורה".

מנגד, בליכוד מיהרו לשגר איום נגדי לעבר כחול לבן, יושב ראש הקואליציה חבר הכנסת מיקי זוהר הודיע כי אם לא יתמכו בשינוי החקיקה ויאפשרו הפגנות יש לפרק את הממשלה, תוך שהוא תוקף שוב את המפגינים.

"אם כחול לבן יכנעו לדרישת "הדגלים השחורים" ויאפשרו להם להמשיך להפגין למרות המצב המטורף אליו נקלעה המדינה, יש לפרק את הממשלה מיד. אין זכות קיום לממשלה שמובלת לתהום באמצעות פופוליזם שפל שפוגע בבריאות הציבור ומסכן את המדינה רק כדי לרצות מספר אנרכיסטים המונעים משנאה ורוע", כתב זוהר.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום