"כַּמָּה יַעַבְרוּן וְכַמָּה יִבָּרֵאוּן" גדולי ישראל בהבטחה נדירה לתורמי פעולות אגודת 'מגן לחולה

זקן הרבנים הגר"א נבנצאל בברכה מיוחדת לתורמי אגודת 'מגן לחולה' של הרב בני פישר "לפעולות הרבות דרוש כסף, ואם בשנים כתיקונן היה אפשר לגייס כספים באמריקה הנה השנה זה בלתי אפשרי ותושבי ארצנו הקדושה נקראים להזיל מכספם למצווה חשובה זו של ביקור חולים. אשר היא מצוות התורה וגם השכל האנושי מחייב אותה, ובשכר זה הקב"ה ימנע מגפה מנחלתו"

חרדים 22.9.2020 | 09:41

שוקי לרר

לפני למעלה מחצי יובל הקים הר"ר בנימין פישר את אגודת 'מגן לחולה', בעידודו ובהכוונת מרן פוסק הדור רבי שלמה זלמן אויערבאך זצוק"ל. וכפי שמעידים גדולי ישראל במכתבם, "האגודה מעניקה עזרה וסיוע שיש בו ממש לחולים ונדכאים רח"ל, ובני משפחותיהם".

עוד מוסיפים גדולי הרבנים בספרם על פעולות הארגון "וכאשר שמענו כן ראינו, והדברים ידועים, כי באגודה זו שוקדים לטובת החולים ובני משפחותיהם יומם ולילה לא ישבותו כפשוטו, בשבת וחול בכל ימות השנה, אם במתן עצה נכונה והכוונה בסבך העניינים הרפואיים, ואם בפעולות של הצלת נפשות ממש - הן בדברים הנוגעים לגוף, הן בדברים הנגעים לנשמה והנפש, כמתן תרופות ומכשירים שונים, ועד הסעות חולים הזקוקים לכך לבתי הרפואה הן בארץ הן מחוצה לה".

רוצים לקחת חלק בקמפיין ולזכות בדין? לחצו כאן>>>

"וכבר זכו עד היום להציל נפשות רבות משערי מוות, ועוד גם זאת להקל על החולים בכל מיני הקלה ועזרה, להם ולבני משפחותיהם, וכל את מבלי ליטול כל שכר וכל תמורה, כולו לשם שמיים" מעידים גדולי ישראל במכתבם על אגודת 'מגן לחולה'.

בסיום מכתב הקודש מבטיחים גדולי הרבנים "ובפרט כאשר עומדים אנו לפני ימי דין שמיים, הרי פשוט וברור הדבר כי המפריש ממונו למען הצלת נפשות ורפואת החולים, הרי מעורר עליו, ועל כל בני ביתו, רחמי שמים עצומים, להוציא לאור משפטם בחסד וברחמים, ובבריאות שלימה ואיתנה, בריות גופא ונהורא מעליא, אכי"ר". 

במכתב מיוחד מצטרף זקן הרבנים הגר"א נבנצאל רבו של הרובע היהודי בירושלים תובב"א לקריאת הקודש וכותב "נודע בשערים איש מורם מעם הר"ר בני פישר שליט" המתמסר בכל ליבו הרחב והרחום לדאוג לחולי ישראל בעצה ובהדרכה, בדאגה והתעניינות בשלומם, בשיחות עם הרופאים ומתרומה מהידע הרב שלו, ונהנים ממנו עצה ותושי', והוא הקים מפעל 'מגן לחולה' למען רווחת אחב"י החולים".

"אולם לפעולות הרבות דרוש כסף, ואם בשנים כתיקונן היה אפשר לגייס כספים באמריקה הנה השנה זה בלתי אפשרי ותושבי ארצנו הקדושה נקראים להזיל מכספם למצווה חשובה זו של ביקור חולים. אשר היא מצוות התורה וגם השכל האנושי מחייב אותה, ובשכר זה הקב"ה ימנע מגפה מנחלתו, והתורמים שיתברכו בעולם הזה והקרן קיימת להם לעולם הבא, ויזכו לקבל פני משיח צדקנו עם כל אחינו בית ישראל" מסיים זקן הרבנים בברכה נדירה.

גם רבני שכונת בית וגן בירושלים הוציאו מכתב מיוחד וקריאה נרגשת למען המגבית לפעולות אגודת 'מגן לחולה' המתקיימת בימים אלו. "הנה מתנוסס בשכונתנו ארגון החסד הארצי הנפלא 'מגן לחולה' בראשות ובניהול ידידינו הנעלה איש החסד הרב בנימין פישר הי"ו, אי חסד אשר רוח בו, אשר עוזרים ומסייעים בכל עניין עבור תושבי ארה"ק ובפרט עבור עניי עירך תושבי השכונה שיחי', ותמיד עומדים הכן לכל בקשה והם כתובת לכל פניה בכל עת ובכל זמן" פותחים רבני השכונה בקריאת הקודש.

עוד מוסיפים ומעידים רבני השכונה "כמו"כ הרב בנימין פישר הי"ו ראש וראשון לעומד לימיננו בעצה ובתושיה בענייני רפואה, הגוף והנפש, ובעניינים שהצנעה יפה להם. ובחדשים האחרונים, עם פרוץ החולי ל"ע הגדילו המתנדבים הפועלים לימינו של הרב בנימין פישר הי"ו בארגון 'מגן לחולה' לפעול ולעשות  בכל שעות היממה בימי שבת וחול במציאת מזור וסיוע בכל התחומים, ועומדים בפרץ בכל ענייני הרפואה לחולים ועזרה לבריאים שלא יחלו, וזאת מעבר ובנוסף לעול השוטף המוטל על כתפי הארגון בימים כתיקונם"

לסיום מברכים רבני השכונה את המסייעים לאגודה החשובה 'מגן לחולה' "בזכות מצווה זו נזכה שיסיר הקדוש ברוך הוא מקרבנו כל פגע ומחלה ונזכה להיכתב בכתיבה וחתימה טובה".

רוצים לקחת חלק בקמפיין ולזכות בדין? לחצו כאן>>>

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום