תיעוד מטורף מבני ברק: כך התבצע ניסיון השוד בביתו של נח קפלן

לאחר ששלושת החשודים בשוד בביתו של חלפן הכספים נח קפלן נעצרו, תיעוד מצלמות האבטחה חושף את הרגעים הדרמטיים • החשודים המתינו שהבית יתרוקן ואז פרצו אליו עם אקדחים שלופים, ובתיעוד אף נראים מכים את בני הבית • בהמשך יובאו להארכת מעצר בבית המשפט

חדשות בארץ 16.9.2020 | 12:51

החשודים והרכב שסייע להם צילום: מצלמות אבטחה

תיעוד מצלמות האבטחה חושף את הרגעים הדרמטיים במהלך השוד שהתרחש בביתו של חלפן הידוע נח קפלן בביתו ברחוב בית שמאי בבני ברק. בתיעוד, נראים שלושה חשודים, נכנסים לבית כאשר במקום מספר לקוחות, שולפים אקדחים מפילים את קפלן ובני משפחתו על הרצפה ומכים אותם באלימות קשה.

מוקדם יותר הודיעה המשטרה כי הצליחה להתחקות אחר החשודים, ובתום מרדף קצר עצרה את השלושה - בן 26 תושב ג'לג'וליה בן 35 מבני ברק ובן 37 תושב תל אביב, שנעצרו והובאו לחקירה בתחנת המשטרה. בהמשך הם יובאו לבית המשפט לדיון בהארכת מעצרם.

 

האירוע החריג התרחש היום (רביעי) סמוך לשעה 10:00 בבוקר, אז הגיעו החשודים ברכב לקרבת הבית, המתינו שיתרוקן מאנשים ואז נכנסו פנימה עם אקדחים שלופים. השודדים שהצליחו בתחילה להימלט, גנבו ככל הנראה סכום כסף קטן, כששאר הכסף נפל במנוסתם. בהמשך כאמור עצרה המשטרה את החשודים. בהמשך הם יובאו לבית המשפט לדיון בהארכת מעצרם.

מהמשטרה נמסר, כי בהמשך לדיווח בגין שוד בעסק להמרת כספים ברחוב בית שמאי בבני ברק, מיהרו כוחות משטרה להגיע למקום ופתחו בחקירה. בתום סריקות נרחבות ובזכות עבודה מקצועית ומהירה של השוטרים, כך לדברי המשטרה, אותרו שלושה חשודים במעשה ונעצרו.

עוד נמסר, כי מבדיקה ראשונית עולה שהחשודים נכנסו לעסק, תקפו את בעל המקום, שדדו כספים ובהמשך נמלטו. יצוין, כי בעבר התרחשו במקום אירועי שוד רבים, כאשר בחלק ניכר מהמקרים השוד נכשל והשודדים נמלטו.

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום