שוב: חלפן הכספים הידוע מבני ברק נשדד; השודדים נעצרו

שוד אלים בבני ברק: אל ביתו של חלפן הכספים הידוע נח קפלן פרץ שודד, אשר איים ותקף את החלפן, אך הצליח להימלט מהזירה רק עם סכום כסף קטן • בתיעוד מהמקום ניתן לראות את רכבו של התוקף במנוסה, ובמשטרה הצליחו לאתר בתום מרדף שלושה חשודים במעשה

חדשות בארץ 16.9.2020 | 10:51

זירת השוד צילום: באדיבות המצלם

המשטרה פתחה הבוקר (שלישי) בחקירה בעקבות שוד אלים שהתרחש בביתו של חלפן הכספים הידוע נח קפלן ברחוב בית שמאי בבני ברק. השודד שהצליח להימלט, גנב ככל הנראה סכום כסף קטן, כששאר הכסף נפל במנוסתו. בהמשך, עצרה המשטרה המשטרה את השודד ושני חשודים נוספים שככל הנראה סייעו למעשה.

על פי עדי ראייה, שודד שהגיע ברכבו, נכנס לבית, איים ואף תקף את קפלן. לאחר שאזרחים הבחינו בנעשה, הוא עלה על הרכב איתו הגיע ונמלט מהמקום. כוחות רפואה חשו לזירה והעניקו טיפול רפואי.

מהמשטרה נמסר, כי מבדיקה ראשונית עולה כי חשוד נכנס לעסק, תקף את בעל המקום, שדד כספים ובהמשך נמלט. יצוין, כי בעבר התרחשו במקום אירועי שוד רבים, כאשר בחלק ניכר מהמקרים השוד נכשל והשודדים נמלטו.

החשודים בן 26 תושב ג'לג'וליה בן 35 מבני ברק ובן 37 תושב תל אביב, נעצרו בתום מרדף קצר והובאו לחקירה בתחנת המשטרה. בהמשך הם יובאו לבית המשפט לדיון בהארכת מעצרם.

זירת השוד צילום: באדיבות המצלם

 

זירת השוד צילום: באדיבות המצלם

 

זירת השוד צילום: באדיבות המצלם

 

זירת השוד צילום: באדיבות המצלם

 

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום