באמירויות לא מבזבזים זמן - מחסנים את האזרחים

הממשל באיחוד האמירויות הורה להתחיל לחסן את האזרחים בחיסון הסיני, זאת על אף שהשלב השלישי בניסוי טרם הסתיים • החיסון יינתן תחילה לצוותי הרפואה

חדשות בעולם 14.9.2020 | 22:01

דובאי צילום: pixabay

לא מגלים סבלנות: באיחוד האמירויות לא מבזבזים זמן, ושם הודיעו כי המדינה תחל לחסן את התושבים בחיסון של חברת התרופות הסינית 'סינופארם'.

על פי הדיווח, החיסון יינתן תחילה לצוותים הרפואים כיוון ש"הם אלו שעומדים בקו הראשון".

החיסון הסיני מיוצר בידי חברה שעומדת תחת בעלות מדינת איחוד האמירויות. במדינה העשירה החליטו שלא לחכות לשלב השלישי שטרם הסתיים, ושם אומרים כי יחלו לחסן את האוכלוסיה המונה כ9 מיליון תושבים.

באמירויות מסבירים כי החיסון ניתן עד כה ל-31 אלף מתנדבים, חלקם חולים כרוניים, ולא נרשמו עד כה תופעות לוואי קשות. עם זאת, הוא יינתן תחילה לצוותי הרפואה. "החיסון יעמוד לרשות גיבוי ההגנה הראשונים שלנו שנמצאים בסיכון הגבוה ביותר להידבק בנגיף", אמר ראש הרשות הלאומית למשבר חירום וניהול אסונות באיחוד.

ההודעה מגיעה על רקע זינוק במקרים חדשים של COVID-19 באיחוד האמירויות, שדיווחו על 1,007 מקרים ביום שבת, הגבוה ביותר מאז תחילת המגפה. היום נרשמו 777 מקרים חדשים. זאת, על אף מאמצי העל שנעשים במדינה להורדת התחלואה, כאשר המשטרה מקפידה ביותר על ההנחיות וכל הורדת מסיכה ברחוב יכולה להסתיים בקנס של 3,000 דרהם (כ2,700 ש"ח). נראה שבמדינה נחושים לעשות כל מאמץ בכדי להוריד את התחלואה, כולל גם במתן חיסון על אף שהוא טרם סיים את השלב השלישי והמכריע בניסוי.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום