בנט בבני ברק: "הממשלה לא מתפקדת"

יו"ר מפלגת 'ימינה' נפתלי בנט ערך היום סיור בעיר בני ברק. במהלכו ביקר במגוון חנויות בעיר, בכדי לשמוע מכלי ראשון על מחזור הכלכלה העירוני, והטיפול בתחלואה 

פוליטי 14.9.2020 | 23:05

בנט בלשכת ראש העיר צילום: באדיבות המצלם

יו"ר 'ימינה' נפתלי בנט היה היום בסיור בבני ברק, במהלכו ביקר בעסקים רבים כדי לראות את מצבם, ותקף את הממשלה. "הממשלה כמעט ולא מתפקדת, לכן אם אנו רוצים תכנית יציאה מהסגר, חייבים להעביר את עיקר האחריות לשטח, לראשי הרשויות".

"היום ביקרתי את ראש העיר אברהם רובינשטיין בבני ברק ואת ראש העיר עאדל בדיר בכפר קאסם" כתב בנט בפוסט בפייסבוק. "לפני מספר חודשים, שתי הערים היו בראש התחלואה הארצית, ולמען האמת בבלאגן לא קטן. שני ראשי העיר לקחו אחריות, והחלו לנהל את המאבק בקורונה מתוך העיר, יחד עם התושבים".

"מקיימים חקירות אפדמיולוגיות בעצמם, בדיקות הדרייב אין, שמירה על הקשישים, הסברה, תמיכה במבודדים. המערכה בעיצומה, אך העסק נראה הרבה יותר בשליטה". בנט המשיך לתקוף את הממשלה: "מכיון שהממשלה אינה מתפקדת, צריך להעביר תקציבים, משאבים וסמכויות לרשויות, ולאפשר להם להילחם בקורונה".

בנט גם ביקר במגוון חנויות בעיר. בנט כתב: "ביקרתי במגוון חנויות בבני ברק: סלולר, פירות פרימיום וחנויות כלליות, ישנן ירידות מחזור של 30%-40%. להערכתי זה נובע משני דברים: פחות כסף אצל הציבור, וה-build up לקראת הסגר. הממשלה חייבת להסתער כבר עכשיו על תכנית היציאה מהסגר, בדיקות זמינות ללא מגבלה, מערך קטיעת הדבקה ועוד".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום