לאחר שהורידו את הרף: 'וואלה' נמכרה לאיל התקשורת אלי עזור

בקבוצת 'בזק' מנסים מזה כשנתיים למכור את אתר 'וואלה' שנמצא בבעלותם המלאה. בתחילה דרשו ב'בזק' מחיר גבוה הרבה יותר, אך לאור אי ההיענות הורידו את הרף. ההערכות הן שרק מחצי מהסכום שישלם יהיה במזומן והיתרה תשולם באמצעות זמן אוויר בשאר כלי התקשורת שבבעלותו

תקשורת 14.9.2020 | 20:50

משרדי 'וואלה' צילום: משה שי, פלאש 90

איל התקשורת הישראלי אלי עזור רוכש את אתר 'וואלה' ומגדיל את אחזקותיו בשוק התקשורת הישראלי. עזור רוכש את האתר בכ-60 מיליון שקל, ובכך ניצח את 'רשת 13' שבשליטת המיליארדר היהודי לן בלווטניק.

עזור הוא הבעלים של קבוצת 'ג'רוזלם פוסט', עיתון 'מעריב', תחנות הרדיו 103FM ו-99FM וכן ערוצי הספורט 'צ'רלטון' וחברות שילוט חוצות. הכניסה של עזור ל'וואלה' עשויה להשפיע מהותית על עתיד החברה. וככל הנראה עזור מתכוון לבצע סינרגיות של אתר 'וואלה' עם הפעילויות האחרות שלו.

ההערכות הן שרק מחצי מהסכום שישלם יהיה במזומן והיתרה תשולם באמצעות זמן אוויר בשאר כלי התקשורת שבבעלותו. זו ככל הנראה העסקה המשמעותית ביותר שעזור מבצע מבחינת היקף כספי, לאחר שב 2014 רכש את 'מעריב' ב-4 מיליון שקל.

בקבוצת 'בזק' מנסים מזה כשנתיים למכור את אתר 'וואלה' שנמצא בבעלותם המלאה. בתחילה דרשו ב'בזק' מחיר גבוה הרבה יותר, אך לאור אי ההיענות הורידו את הרף, וכאמור הערב נסגרה העסקה מול עזור. 

מי שגם לטש עיניו לרכישת 'וואלה חדשות' הוא המיליארדר היהודי לן בלווטניק, המחזיק בבעלותו את 'רשת 13'. אלא שהצעתו של עזור הועדפה על פני זו של 'רשת', מה שיהפוך את עזור לשחקן חזק עוד יותר בשוק התקשורת הישראלי. 'רשת 13' של בלווטניק שגם כך מתמודדת עם קיצוצים ופיטורים, סופגת הערב מכה של ממש עם העדפת עזור על פניה.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום