בעלי הגנים הפרטיים: נמשיך לפעול למחרת ראש השנה

למרות הסגר שייחל מערב ראש השנה ועד ערב שמחת תורה, שיחול בכל חלקי הארץ, פורום הגנים הפרטיים הודיע כי ביום שני - למחרת ראש השנה ייפתחו כל הגנים הפרטיים בישראל

חדשות בארץ 14.9.2020 | 08:18

גן ילדים. אילוסטרציה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

סוג של מרי אזרחי? למרות החלטת הממשלה להטיל סגר כללי על כל חלקי הארץ מערב ראש השנה ועד ערב שמחת תורה, קרן אוחנה איוס, חנן דגן ורותי יונה, ראשי פורום הגנים הפרטים פרסמו הודעה לציבור כי "מייד לאחר צאת החג, ביום שני, הגנים הפרטיים ישובו לשגרה ויפעלו ככל עסק במדינת ישראל, על מנת לאפשר למגזר הפרטי לעבוד, כפי שהחליטה הממשלה. הגנים הפרטים הינם סקטור חיוני עבור המשק והכלכלה הישראלית, וגם נתוני התחלואה מוכיחים כי אין סיבה לסגור את גני הילדים מגילאי לידה עד 3, מאחר ורמת התחלואה וההדבקה בהם היא אפסית".

לטענתם, "לפי החלטת הממשלה כל מקומות העבודה הפרטיים ישארו פתוחים, ועל מנת לאפשר זאת הגנים מגילאי לידה עד שלוש חייבים להישאר פתוחים. אנו מכבדים את ראש הממשלה והשרים, אך לא נאפשר את קריסת הענף לאחר שלמעלה מ-2000 נסגרו בגל הראשון. הגנים יפתחו ויאפשרו להורים לבחור האם לשלוח את ילדיהם ולצאת לעבודה". כך בהודעתם.

אתמול בשעות הבוקר, בטרם התקבלה החלטת הממשלה, הם פרסמו פנייה דחופה לראש הממשלה ולשרים ומשלא נענו החליטו כנראה על דעת עצמם להפעיל את הגנים ויהי מה.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום